BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Hej allihopa! Jag är också gravid,i vecka 6 (5+2) beräknad 29 juli än så länge :) detta kom lite som en chock för oss och vi har inte varit tillsammans alls länge. Bara ett par månader och båda hade flera års långa förhållanden innan. Men jag har gjort 3 aborter innan när ja var yngre och är 22 år nu och gör aldrig om det! Plus att vi har hus bilar körkort jobb osv så vi valde att köra på det och vi är så spända! Ska till bm 8/12 ????
Då är man hemma från ultraljudet...lite smått chockad men väldigt glad....allt såg fint ut och det ser ut som vi väntar enäggstvillingar!!!
Åh då har vi exakt samma dagar! Är också i v 5+2 med bf 29 juli, enligt appen då. Ska på hälsosamtal 12/12.
Kom som en chock här också, inte ovälkommen men shit liksom!
Hur mår du? Känner du några symtom? :)
Ok får se om man går med i någon då om de är hemliga vill säga. 9+0 idag, detta skulle i så fall vara enäggstvillingar då de låg precis bakom varandra och bara var en gulsäck. Allt var dock så himla oklart så jag tror bara att det är en bebis:)
Å här har vi magen idag 5+5 på kvällen.

Å här har vi magen idag 5+5 på kvällen. ![]()
Hej allihopa! Jag är också gravid,i vecka 6 (5+2) beräknad 29 juli än så länge :) detta kom lite som en chock för oss och vi har inte varit tillsammans alls länge. Bara ett par månader och båda hade flera års långa förhållanden innan. Men jag har gjort 3 aborter innan när ja var yngre och är 22 år nu och gör aldrig om det! Plus att vi har hus bilar körkort jobb osv så vi valde att köra på det och vi är så spända! Ska till bm 8/12 ????
Hej och grattis! Jag och min kille har varit tillsammans i 5 månader nu när vi insåg att vi skulle ha barn, men det känns bara bra. Jag var 20 när mitt första barn kom och har alltid tyckt att det har varit fantastiskt att vara ung mamma.
Ni som testat med Clearblue digitalt med veckoindikator. Hur lång tid tog det innan ni fick 3+ veckor? Har hört att det kan ta ett tag innan det "slår över"
Testade nu på kvällen (druckit massa saft + kissat flera gånger innan) så det var kanske inte "bäst för test" just nu. Fick i alla fall 2-3 veckor, och borde fått 3+ eftersom jag precis gått in i vecka 7.. Men kanske får göra om det med morgonurin för bättre resultat.