35+ och ivf nov 2016??
Fler " äldre" som vill följas??
Idag kom mensen. Första gången jag inte blivit gravid vid ett försök. Ingen aning om vad vi ska göra nu. Om vi, framför allt jag, orkar gå igenom detta igen. Tveksamt.
Ruvardag 11. Mensvärk. Illamående. Tjuvtestade, fick minus. Skit också...
Välkommen Bimbim79!
Ruvardag 11. Mensvärk. Illamående. Tjuvtestade, fick minus. Skit också...
Välkommen Bimbim79!
Gammeltanten, beklagar detta :( hopasp att ni finner styrka till att gå vidare. Om det nu är er sista gratisförsök så hänger detta mycket på om man har råd att gå vidare också... Ja, det är ett jäkla crap detta med IVF. Vi har lånat pengar och om tredje försöket misslyckas vet jag faktisk inte hur vi går vidare.... Styrkekramar!
Busfrö, det kan ju ändras... När hade du riktiga testdagen?
Notomorrow, vi har kört det långa metoden en gång. De sa till oss att det inte spelade nån roll vilket man gjorde: långa eller korta...
Bimim välkommen!
Smulren hur går det för dig? Har mensen kommit? :)
Ja alltså jag har ju riktiga testdagen den 4 december, så en vecka kvar ????
Hoppas hoppas hoppas...
Trodde idag på dagen att mensen kom. Kändes exakt så. Gick in på toa på jobbet och såg på mig i spegeln, och tänkte att så länge jag inte har tittat om det var blod som kom, så har jag fortfarande hoppet. Så jag stod där ett tag. Sen tog jag mod till mig. Och det var ju bara den där jäkla tabletten...fan vad det kladdar!
Så hoppet finns kvar ?
Hej alla, jag är tillbaka igen. Behövde ta en lite mental paus efter vårt misslyckade IVF i oktober. Har nu börjat med letrozole, räknar med fet runt Lucia.
Usch så tråkigt när det inte går vägen. Vi har fått betala från start. Renoverar hus, jag har 3 barn sen tidigare men inte han. Har 17 mil enkel resa till ivf mottagningen samt att behöva ta ledigt typ hela dagen för att köra ner och göra ett VUL på 5 minuter. :/
Jag kan ärligt säg att hade jag inte plussat denna gånger, första FET, färskförsöket gick inte vägen. Så vet jag inte om vi hade haft råd just nu, hade nog fått avvakta. Tråkigt med med tanke på min ålder, min yngsta är 8 så blir långt mellan de 2 ändå.
Gammeltanten, beklagar detta :( hopasp att ni finner styrka till att gå vidare. Om det nu är er sista gratisförsök så hänger detta mycket på om man har råd att gå vidare också... Ja, det är ett jäkla crap detta med IVF. Vi har lånat pengar och om tredje försöket misslyckas vet jag faktisk inte hur vi går vidare.... Styrkekramar!