Inlägg från: Lixom |Visa alla inlägg
  • Lixom

    +38 och gravi. FB grupp?

    Det vore roligt, är gärna med. 40 år och väntar 2:a barnet! Längtar!

  • Lixom

    Jag har skapat en grupp nu, gjorde den hemlig men kanske dumt? Tror jag måste bli vän (tillfälligt) med alla som vill gå med, för att lägga till i gruppen.

    Ska göra den publik istället kanske?

  • Lixom

    Jag tror lättast alla skickar PM här, med sitt namn o ungefär hur profilbild ser ut på FB. Sen lägger jag till alla som vill (tar bort som vän så fort ni är med i gruppen!). Kom på att det är dumt att ha namn, ort och allt i ett inlägg här för alltid, så ska be FL plocka bort det...

  • Lixom

    Sweetiedarling > Bra att det funkade nu! Jag undrar om jag har nån konstig inställning som gör att det inte funkar att skicka PM här på Familjeliv? Jag får leta runt lite.

  • Lixom

    Hej, har skickat till dig nu istället.

    Men i mobilversionen av FL är det brevsymbolen näst längst upp till höger!

  • Lixom

    Hej Alinnea77, jag har skickat vänförfrågan på FB nu så jag kan lägga till dig!

  • Lixom

    Hej på er! Har skickat vänförfrågan på FB nu Michèle så jag kan lägga till dig i den hemliga gruppen.

    Johjen > har skickat pm här med min kontaktinfo så hoppas du hittar mig på FB! :)

    God fortsättning alla 2017-mammor :)

  • Lixom
    Rosenlarv skrev 2017-01-01 22:00:17 följande:
    Verkar inte funka gör mig att skicka till dig. När jag klickar på din profil får jag bara ett felmeddelande som säger att "användaren är privat". Kan du skicka till mig?
    Jag får samma för dig - att du också har privat profil.
    Jag har ändrat min nu, så den ska vara öppen för alla att skicka till!
Svar på tråden +38 och gravi. FB grupp?