Att oväntat komma ut
Jag behöver all hjälp jag få gällande att komma ut ur garderoben!! Jag har under alla mina 21 år vetat att jag tänder på både killar och tjejer men har aldrig "kommit ut" som bisexuell eftersom jag tidigare bara haft förhållande med killar och utåt alltid framstått som hetro. Jag har haft lätt att få killar och alla jag känner tror som sagt att jag endast är intresserad av killar eftersom tjejerna jag har haft sex med har hållts hemliga.
Dock har jag nu under det senaste året kännt mindre och mindre attraktion till killar och allt mer för tjejer och nu har jag för första gången träffat en tjej som jag fått känslor för. Hon är lesbisk och har kommit ut med detta men hon vet att jag fortfarande inte vågat berätta för någon eftersom mina föräldrar, vänner, kollegor, osv alltid bara sett mig med killar.
Så, hur gör jag för att "komma ut" utan att ge alla mina anhöriga en smärre chock? Finns det något lite mer diskret sätt jag kan ta hjälp av för att få dem förstå att jag faktiskt har träffar en tjej och bestämt mig för att byta lag såhär efter 21 år som (vad dem har trott) hetro?