• Anonym (Donnahuh)

Bäst längd för kvinnor, killar,?

Vad är den perfekta längden på kvinnor för ni killar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bäst längd för kvinnor, killar,?
  • Anonym (?)
    Anonym (Op) skrev 2016-11-22 14:40:26 följande:

Det finns många attraktiva kvinnor över 185 eller under 165.

Megan Fox är 163cm kort

Karlie Kloss är 187cm lång.

Så längd är inte viktigt för mig, även utseende är inte en dealbreaker. Men som sagt, ideal är runt 175-180.

Säg det till TS som är 163cm och övertygad om att hon blir ratad pga längden.
  • Anonym (Kåt på dvärgar.)

Jag är 195 lång och hade en tjej som var 158. Sug på den TS. Fast hon vart ju tjock och hade stora tuttar. Så det kanske är lösningen även för dig?

• Anonym (Långa)

Långa slanka tjejer med smal midja. Alla kortas under 175 går fett bort. Dom ser bara tjocka ut.

• Anonym (Op)
    Anonym (?) skrev 2016-11-22 16:40:42 följande:

Säg det till TS som är 163cm och övertygad om att hon blir ratad pga längden.

Längden kan vara dealbreaker för många killar så ts kan blir ratad. Men det är inte dealbreaker för mig. Jag också föredrar långa tjejer men skulle inte avvisa en tjej bara pga längden.
  • Anonym (tycker)
    Anonym (Glufsglufs) skrev 2016-11-22 12:51:36 följande:
    Men korta tjejer inte fina. Tjej måste vara längre än 7 meter annars korta ben och konstiga proportioner. Se ut som små barn. Så tycka alla killar det vet alla. I America killar gillar petite tjej under 5 meter långa (korta!). Men inte i Sverige för här alla långa.
    Varför inga alternative 700-1000 cm? Bara dvärg alternative?
  • Anonym (.)
    Anonym (?) skrev 2016-11-22 10:13:25 följande:

Varför från 165 och uppåt?

För att du vill leda svaret till att ingen vill ha en tjej på 163 cm?

Men TS poll visar ju tydligt att INGEN svenska killar vill ha en korta tjej.

:P
  • Dixie
    Anonym (.) skrev 2016-11-22 21:12:06 följande:

Men TS poll visar ju tydligt att INGEN svenska killar vill ha en korta tjej.

:P

Sen använder TS resultatet som "fakta" i sin nästa tråd ( som handlar om exakt samma sak dom dessa 25 trådar)
  • Anonym (Finally)

Kvinnor 180cm är som Barbiedockor ,om dom är smala.Men jag som man är 176cm lång och jag föredrar kvinnor c165 cm långa.

• Anonym (namn)

Beror på killen och hans längd men jag tror ideallängd för kvinnor är kring 175-182.

Svar på tråden Bäst längd för kvinnor, killar,?