• Anonym (Donnahuh)

Bäst längd för kvinnor, killar,?

Vad är den perfekta längden på kvinnor för ni killar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bäst längd för kvinnor, killar,?
  • Anonym (Finally)
    Anonym (namn) skrev 2016-11-22 22:41:14 följande:

Beror på killen och hans längd men jag tror ideallängd för kvinnor är kring 175-182.

Oj,då måste mannen vara minst 185cm eller längre ,för att inte känna sig så liten.
  • Anonym (namn)
    Anonym (Finally) skrev 2016-11-22 22:49:34 följande:
    Oj,då måste mannen vara minst 185cm eller längre ,för att inte känna sig så liten.
    medellängd av svensk man är runt 182. Perfekt kvinna ska vara kortare än du men längre än genomsnittet. så 175-182 är perfekt.
  • Anonym (Jasåatte.)

Vill helst ha längre kvinnor, är 197. Räknar med att vara singel resten av livet. Skönt.

• Anonym (Op)
    Anonym (Jasåatte.) skrev 2016-11-23 02:39:18 följande:

Vill helst ha längre kvinnor, är 197. Räknar med att vara singel resten av livet. Skönt.

längre än 197? Good luck bro :D
  • Anonym (Lolololo)

Hon ska vara under en meter, eller över två meter. Inga halvmesyrer!

• Anonym (Filur)

Vart tog halva kvinnobefolkningen vägen?

Jag gillar medellängd 160-170cm men bryr mig egentligen för lite för att det ska spela roll.

• Anonym (Jasåatte.)
    Anonym (Op) skrev 2016-11-24 17:54:10 följande:
    längre än 197? Good luck bro :D
    Vad? Är inte syftet att hålla sig ifrån att hitta någon? Då kan man ju frossa i sin unikhet.
  • Anonym (namn)
    Anonym (Jasåatte.) skrev 2016-11-27 12:57:33 följande:

Vad? Är inte syftet att hålla sig ifrån att hitta någon? Då kan man ju frossa i sin unikhet.

Tjejer över 185 är liksom unicorn, alltför svårt att hitta. men i vissa länder genomsnittlig längd av kvinnorna är runt 180 så sök tjej därifrån :)
Svar på tråden Bäst längd för kvinnor, killar,?