• Anonym (Donnahuh)

Bäst längd för kvinnor, killar,?

Vad är den perfekta längden på kvinnor för ni killar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bäst längd för kvinnor, killar,?
  • Anonym (Kortlång troll!)

Under 165 eller över 185 . Allt mellan är jättefult!

• BeaKiddo

Visst är det intressant att så fort någon startar en tråd om korta kvinnor så blir tråden och ts fullständigt nedsablade av upprörda forummedlemmar. Alla dessa omotiverade komplex som korta kvinnor har, sägs det då. Hur kan du tro att män inte gillar korta kvinnor, heter det.

Ja det är väl jätteenkelt. I en omröstning om vilken kvinnolängd killar gillar finns inte ens alternativet under 165 cm.

• Anonym (Tjej 162cm)

Jaha så man får inte vara under 165 cm 

• Kjell 871

Inte bara längd som är intressant utan även längd på ben osv.

Huvudsaken är att skeden blir bra. ????

• Anonym (Boboo)

Korta tjejer attraherar inte mig. Personligen går jag inte igång speciellt på tjejer som är kortare än mig själv. Ungefär jämnlånga tycker jag funkar bäst (+/- 5 cm ungefär) och jag är 186cm själv. Synd det finns mycket få kvinnor som är över 180cm. Personligen skulle jag aldrig sjunka så lågt att jag skulle ragga på en tjej kortare än 170. Jag är hellre singel och runkar än att knulla en kort tjej.

• Anonym (Short_guy)

150-160 skulle jag vilja rösta på.

• Anonym (Get shorty)

Motsvarigheten till killars oro över kort penis verkar det vara. Många tjejer låter mycket oroliga över en kort längd och hade kanske ökat någon decimeter till.Lite undrar man om det är en avundsjuka som finns?

• Anonym (Tjej154)
    Anonym (Get shorty) skrev 2017-08-28 01:32:52 följande:

Motsvarigheten till killars oro över kort penis verkar det vara. Många tjejer låter mycket oroliga över en kort längd och hade kanske ökat någon decimeter till.Lite undrar man om det är en avundsjuka som finns?

Nej det är inte avundsjuka. Avundsjuka på vad? Långa, klumpiga stolpar som vandrar runt på våra gator? Knappast.

Däremot blir är ofta opraktiskt att vara kort i ett land där man hör till de kortaste 10 %. Jag har inte komplex över min längd, men den ställer till det för mig i vardagen. Det är jobbigt att stå i trängseln i tuben, när andras armbågar hamnar i ansiktet på mig. Det är tungt att jobba i kök, där arbetshöjden är 10 cm för hög för mig. Det är knepigt att köra bil, när jag måste ställa in alla inställningar på max. Visst går det, men det är inte optimalt.

Sedan tror jag inte heller att kvinnor går runt och dissar män för förment små penisar. (Hihi du ser ut att ha kort penis, dig kan inte jag vara med. Hihi. Hur ofta har du hört den? Jag aldrig.) Men motsvarande händer mig, som kort tjej:  både andra kvinnor och män kommenterar min längd, med en nedvärderande ton förstås. Ofta tycker de själva att de är roliga. Det tycker inte jag.

Lyckligtvis är jag inte för kort i andra länder. Det brukar vara väldigt skönt att befinna sig i Sydeuropa. :)
  • Anonym (uiguu)

Tjejer under 170 avsky mig. Korta ben, konstig röst, kort och kompakt kropp. Vem vill ha en sådan tjej, egentligen? Korta kvinnor är mindre utvecklade kvinnor.

Smaken är delad. Jag skulle själv ALDRIG vilja ha en tjej under 175. Jag är inte så desperat, tack men jag vet också att vissa andra har det.

• Anonym (bastard)
    BeaKiddo skrev 2017-08-27 18:43:50 följande:

Visst är det intressant att så fort någon startar en tråd om korta kvinnor så blir tråden och ts fullständigt nedsablade av upprörda forummedlemmar. Alla dessa omotiverade komplex som korta kvinnor har, sägs det då. Hur kan du tro att män inte gillar korta kvinnor, heter det.

Ja det är väl jätteenkelt. I en omröstning om vilken kvinnolängd killar gillar finns inte ens alternativet under 165 cm.

Det finns inget alternativ för kvinnor över 185 också? Jag vet mååånga killar tycker över 185 är ideal, de är över 190 eller så.

I allmänhet både kortare eller extremt längre än medel är nackdel. Ideallängd är någonstans mellan 170-185
  • Pentra
    Anonym (Get shorty) skrev 2017-08-28 01:32:52 följande:

Nej, ingen avundsjuka. Inte den minsta. Typ, så länge hojen jag vill ha går att bygga om så att jag når ner tryggt till marken så är jag nöjd... ...och det har funkat bra hittills. Jag älskar att vara kort och kunna grensla och vina iväg till natursköna ställen på min VFR 750. Många har i sin enfald trott att jag är tjejen som bara sitter bakpå. Men inte... Det är kul att rubba andras världsbild ibl... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Anonym (Hmmm)

Jag har alltid haft intrycket att killar inte vill ha tjejer som är längre än de själva, men det stämmer kanske inte? Jag och maken är jämnlånga på 1.70.

• Anonym (Hmmm)
    Anonym (bobo) skrev 2017-08-28 09:58:15 följande:

Korta tjejer är väl oftast typisk andrahandssortering? Krogen 02:30, du har fått i dig några glas för mycket och har inte fått något ragg, då går du till den där kåta kortis på dansgolvet. Hånglar upp henne så där slafsigt och drar sedan hem henne, vaknar upp med lite ångest men du fick ju i alla fall knulla.

Alternativt är det en sån där tjej man känner och har som lite "nöd-kk."

Till förhållande känner jag inte många killar som kan tänka tjejer under 170.

Tjejen har nog ännu mer ångest över vilket drägg hon följde med hem, och chansen att hon fick orgasm var troligtvis ganska liten.
  • Anonym (bastard)
    Anonym (bobo) skrev 2017-08-28 11:39:53 följande:

Håller inte med det. Jag är 192cm själv och en tjej kan inte vara för lång för mig. Hellre över 185 än under 175. Hon kan vara gärna längre än mig, inga problem med långa läckra ben..

Jag är inte en lång man (180) och jag föredrar inte superlånga tjejer . Under 170 och över 185 är ganska fel för mig. Röstade 175-180, tycker mest ideal och passande längd för medellång man som jag
  • Anonym (Pia)

Jag är 155 cm, varför finns inte det bland alternativen?

• Anonym (bastard)
    Anonym (Pia) skrev 2017-08-28 13:46:56 följande:

Jag är 155 cm, varför finns inte det bland alternativen?

Eftersom majoriteten av männen är över 170 och knappast tycker ~165 är "bra längd"
  • Anonym (Pia)
    Anonym (bastard) skrev 2017-08-28 13:53:35 följande:

Eftersom majoriteten av männen är över 170 och knappast tycker ~165 är "bra längd"

Du vet att det är förbjudet att köra med fler konton va?
Svar på tråden Bäst längd för kvinnor, killar,?