• Sara88E

Tyda test, PLZ HJÄLP! :)

Hej, så osäker, snälla hjälp! :)

Är på BIM+7 idag och kunde inte hålla mig...

Lägger upp bilder här... Första är 3 min efter, andra 5, sen 7...

Ser inte ni också ett svagt sträck?

(Tillägg det ska tas på morgonen och om man tar det på kvällen ska man hålla sig 3-4 timmar innan, jag kissade 1 timme innan)

• Svar på tråden Tyda test, PLZ HJÄLP! :)
  • Sara88E
    LinneaM93 skrev 2016-11-23 10:50:58 följande:

gud vad svårt att säga... Jag har fått likadana då jag inte var gravid, och hade likadana streck som du. Men det stämmer det du säger, borde inte synas alls, men gjorde det för mig tyvärr... Gud, det är så himla jobbigt att hamna gå ovetande. Kanske jag skulle ta ännu ett till på veckoslutet...? Om det inte DÅ är starkare skulle jag anta att det ändå är neg.Keep me updated :)

Under tiden testsvaret ska synas? :O Fan :/ 

Jag tänkte ev hoppa förbi på en dropin tid och kolla men ska ändå ta ett CB på fredag.. :)
  • Sara88E
    LinneaM93 skrev 2016-11-23 11:07:25 följande:

Det var faktiskt lite senare! Så kanske det var därför (vi hoppas det) :)

Håller tummarna, den bilden är tagen PRICK 3 min senare, alltså när man ska kolla :)
  • Anonym (Emma)
    Sara88E skrev 2016-11-23 10:52:22 följande:
    Tack, Emma, du gör det lite lättare för mig <3 
    Självklart! <3 Är du på runt BIM så är det ju inget konstigt att de kan vara så där svaga om ägget fäster sent eller att bebisen är "låghormonare", det var som sagt mina test med den här gången. Mina test har stegrat så fint och är nu en dryg vecka senare på max, alltså lika starka som kontrollstrecken. Glad 
    Har svårt att se att du skulle få spökstreck när du har tagit flera test också! Du ska se att allt säkert är som det ska! {#emotions_dlg.flower}
  • Sara88E
    Anonym (Emma) skrev 2016-11-23 11:13:37 följande:
    Självklart! <3 Är du på runt BIM så är det ju inget konstigt att de kan vara så där svaga om ägget fäster sent eller att bebisen är "låghormonare", det var som sagt mina test med den här gången. Mina test har stegrat så fint och är nu en dryg vecka senare på max, alltså lika starka som kontrollstrecken. Glad 
    Har svårt att se att du skulle få spökstreck när du har tagit flera test också! Du ska se att allt säkert är som det ska! {#emotions_dlg.flower}
    Hoppas, hoppas, HOPPAS verkligen! <3

Det gör mig inte direkt mindre nervös att 80% av mina symptom lagt sig dessutom.. Har stickningar i äggstockarna, varvar mellan vänster och höger.. och lite molvärk precis ovanför blygdbenet.. 

Men i övrigt mår jag liksom bra :O

Kändes dock bättre efter din kommentar och efter att jag pratat med Lloyd :) Glad att det inte bara är jag som ser strecket :)
  • Anonym (Emma)
    Sara88E skrev 2016-11-23 11:21:16 följande:

Det gör mig inte direkt mindre nervös att 80% av mina symptom lagt sig dessutom.. Har stickningar i äggstockarna, varvar mellan vänster och höger.. och lite molvärk precis ovanför blygdbenet.. 

Kändes dock bättre efter din kommentar och efter att jag pratat med Lloyd :) Glad att det inte bara är jag som ser strecket :)
    Ja, vi håller tummarna! Solig Jag kan inte påstå att jag hade en massa symptom när jag plussade heller, det där är ju väldigt olika.

Du kan väl lägga upp bild med morgondagens test också? Glad
  • Sara88E
    Anonym (Emma) skrev 2016-11-23 11:37:42 följande:
    Ja, vi håller tummarna! Solig Jag kan inte påstå att jag hade en massa symptom när jag plussade heller, det där är ju väldigt olika.

Du kan väl lägga upp bild med morgondagens test också? Glad
    Har inte riktigt pengar innan löning, annars hade jag lätt gjort det! :)
  • LinneaM93
    Sara88E skrev 2016-11-23 11:21:16 följande:

Det är inget att oroa sig för, jag är i v.10 och mår oförskämt bra. För vissa veckor försvinner symptomen helt, och kommer tillbaka igen. desto mer man tänker också så känns det som om de försvunnit :D Preggo makes you crazy
  • Anonym (Emma)
    Sara88E skrev 2016-11-23 11:45:41 följande:
    Har inte riktigt pengar innan löning, annars hade jag lätt gjort det! :)
    Haha, jag förstår! Då får du vänta tills på fredag helt enkelt. Glad
  • Sara88E
    Anonym (Emma) skrev 2016-11-23 12:15:44 följande:
    Haha, jag förstår! Då får du vänta tills på fredag helt enkelt. Glad
    Ja, funderar dock på att springa förbi BM lite snabbt i eftermiddag och be dem kolla :)
Svar på tråden Tyda test, PLZ HJÄLP! :)