• Sara88E

Tyda test, PLZ HJÄLP! :)

Hej, så osäker, snälla hjälp! :)

Är på BIM+7 idag och kunde inte hålla mig...

Lägger upp bilder här... Första är 3 min efter, andra 5, sen 7...

Ser inte ni också ett svagt sträck?

(Tillägg det ska tas på morgonen och om man tar det på kvällen ska man hålla sig 3-4 timmar innan, jag kissade 1 timme innan)

• Svar på tråden Tyda test, PLZ HJÄLP! :)
  • Sara88E
    Gameofthrones123 skrev 2016-11-23 08:51:25 följande:

Det där är ju ett positivt:) grattis

Åh, tycker du? Även om det är sååå svagt? :3 
  • LinneaM93

Hmm väldigt väldigt svagt för att vara bim+7. jag fick på bim-2 genast jätte starkt streck, mitt på dagen. Så jaa svårt att säga, kan vara spökstreck :( Skulle ta ett clearblue på morgonen.

• Sara88E
    LinneaM93 skrev 2016-11-23 09:41:08 följande:

Hmm väldigt väldigt svagt för att vara bim+7. jag fick på bim-2 genast jätte starkt streck, mitt på dagen. Så jaa svårt att säga, kan vara spökstreck :( Skulle ta ett clearblue på morgonen.

Jag har dock räknat fel kom jag fram till efter dialog med sambon.. Tror min senaste mens första dag var typ 18-19:e okt :)
  • Anonym (Emma)
    LinneaM93 skrev 2016-11-23 09:41:08 följande:

Fast man kan ju inte jämföra olika graviditeter på det sättet. Det beror ju helt på när ägget fäster och hur mycket hcg bebisen producerar.. 

Sara88E - du kanske har räknat fel med senaste mensen som sagt, ta nya test på morgonen nu framöver och se så att strecket blir tydligare bara! Glad Förra gången jag var gravid så plussade jag på BIM-4 och den här gången var det rätt svagt streck på BIM, så kan som sagt vara väldigt olika. 

• Sara88E
    Anonym (Emma) skrev 2016-11-23 10:06:17 följande:

Fast man kan ju inte jämföra olika graviditeter på det sättet. Det beror ju helt på när ägget fäster och hur mycket hcg bebisen producerar.. 

Sara88E - du kanske har räknat fel med senaste mensen som sagt, ta nya test på morgonen nu framöver och se så att strecket blir tydligare bara! Glad Förra gången jag var gravid så plussade jag på BIM-4 och den här gången var det rätt svagt streck på BIM, så kan som sagt vara väldigt olika. 

Jag hoppas du har rätt, Emma, som sagt, jag kan ju ha räknat helt galet.. Så kanske ska ha BIM typ nu egentligen :)
  • Sara88E
    LinneaM93 skrev 2016-11-23 10:13:41 följande:

hmm okej! Men ta ett till test och meddela :) Är nervös för din skull!

Idag 3 minuter efter att det togs.. Pratade med Lloyds Apotek (deras test) och de sa att om det finns ett streck, om så ett svagt sådant efter 3 minuter så är man gravid! Det är HELT tomt om man ej är det, ska inte ens gå att urskilja... 

Och ja, det där är svagt.. men det är ju där :O

• Anonym (Emma)

Ja det är ju ett streck där, absolut! Att det är svagt kan ju ha en massa olika orsaker. Det enda sättet att se är ju att testa varje morgon nu och se så att strecket blir tydligare. Jag håller alla tummar och tår att det blir så! Glad

• LinneaM93

gud vad svårt att säga... Jag har fått likadana då jag inte var gravid, och hade likadana streck som du. Men det stämmer det du säger, borde inte synas alls, men gjorde det för mig tyvärr... Gud, det är så himla jobbigt att hamna gå ovetande. Kanske jag skulle ta ännu ett till på veckoslutet...? Om det inte DÅ är starkare skulle jag anta att det ändå är neg.Keep me updated :)

• Sara88E
    Anonym (Emma) skrev 2016-11-23 10:46:08 följande:

Ja det är ju ett streck där, absolut! Att det är svagt kan ju ha en massa olika orsaker. Det enda sättet att se är ju att testa varje morgon nu och se så att strecket blir tydligare. Jag håller alla tummar och tår att det blir så! Glad

Tack, Emma, du gör det lite lättare för mig <3 
Svar på tråden Tyda test, PLZ HJÄLP! :)