• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • Anonym (TW)
    Anonym (the man) skrev 2018-05-16 16:33:58 följande:

Varför inte bikini och stövlar?

Du är väldigt snygg hela du, men dina jättebröst är elt fantastiska.

Tack! Jag har dock svårt att springa med mina stora bröst. Det blir snabba promenader i stället för att hålla mig i form. Stora bröst eller jättebröst som du säger har också sina fördelar. Det är uppmärksamheten jag får. Jag visar gärna upp de. Jag gillar det. Jag känner mig vacker då.
  • Anonym (TW)
    Anonym (the man) skrev 2018-05-16 16:33:58 följande:

Varför inte bikini och stövlar?

Du är väldigt snygg hela du, men dina jättebröst är elt fantastiska.

Tack! Jag har dock svårt att springa med mina stora bröst. Det blir snabba promenader i stället för att hålla mig i form. Stora bröst eller jättebröst som du säger har också sina fördelar. Det är uppmärksamheten jag får. Jag visar gärna upp de. Jag gillar det. Jag känner mig vacker då.
  • Thrandir
    Anonym (TW) skrev 2018-05-16 17:19:34 följande:

En härlig promenad i det soliga vädret..ute i joggingspåret.

Hade gärna velat se mer av dig TW, så otroligt vacker du är! Skicka gärna ett pm om du vill ;)
  • Anonym (TW)
    Anonym (TW) skrev 2018-05-17 01:17:29 följande:

Ojdå, vad många gånger det råkade bli..
  • Vorr vorr

Hade du svårt att springa med dina stora bröst?

• Anonym (TW)
    Vorr vorr skrev 2018-05-17 19:35:55 följande:

Hade du svårt att springa med dina stora bröst?

Ja, det känns tungt..
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (TW) skrev 2018-05-17 19:37:25 följande:

Ja, det känns tungt..

Har de blivit känsligare med tiden ?
  • Anonym (TW)

Känns ibland att jag skulle passa bättre på herrtidningarnas sidor än i joggingspåret..

• Anonym (TW)
    Anonym (Sanna) skrev 2018-05-17 22:25:18 följande:

Har de blivit känsligare med tiden ?

Hur menar du?
  • Tornhöken
    Anonym (TW) skrev 2018-05-17 22:27:40 följande:

Känns ibland att jag skulle passa bättre på herrtidningarnas sidor än i joggingspåret..

Kan du dra upp toppen när du är i spåret?
Svar på tråden Stora bröst