• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • molly50
    Anonym (Man) skrev 2018-05-23 12:54:03 följande:
    Likadant som för oss. Hennes figur drar till sig männens blickar, men det kan både hon och jag bjuda på. 

Jag förstår din mans lycka. Och jag är också jättenöjd med fruns former. För mig är fylliga bröst en central del i den fysiska attraktionen. Jag har aldrig prövat sex med någon annan, så jag vet inte hur det skulle vara, men det känns som att det skulle vara svårt att vara med någon med små bröst nu när jag har blivit bortskämd med min frus stora sköna. Inte för att jag har minsta avsikt att ha någon annan, utan bara en tanke i teorin. Skönt att det matchar så bra för er också.
    Ja,jag kan väl också bjuda på det så länge män inte sår och stirrar rakt ner i urringningen när man försöker föra ett samtal med dem.
    Det kan kännas lite obekvämt,tycker jag.
    Jag klär mig gärna i kläder som framhäver mina former.
    Men eftersom jag numer är lite mulligare så jag vill inte heller klä mig alltför utmanande.
    Min självkänsla är väl inte heller vad den en gång var,längre. Tyvärr!
    Carpe Diem
  • Anonym (Man)
    molly50 skrev 2018-05-23 19:54:15 följande:
    Ja,jag kan väl också bjuda på det så länge män inte sår och stirrar rakt ner i urringningen när man försöker föra ett samtal med dem.
    Det kan kännas lite obekvämt,tycker jag.
    Jag klär mig gärna i kläder som framhäver mina former.
    Men eftersom jag numer är lite mulligare så jag vill inte heller klä mig alltför utmanande.
    Min självkänsla är väl inte heller vad den en gång var,längre. Tyvärr!
    Nej, balans i klädseln är förstås det stiligaste. Lagom avvägning mellan framhävande av det kvinnliga och anständigt skylande eller vad man ska säga.

Men varför är självkänslan sämre? Det låter inte så trevligt.
  • molly50
    Anonym (Man) skrev 2018-05-23 21:51:17 följande:
    Nej, balans i klädseln är förstås det stiligaste. Lagom avvägning mellan framhävande av det kvinnliga och anständigt skylande eller vad man ska säga.

Men varför är självkänslan sämre? Det låter inte så trevligt.
    Precis. Jag känner också att jag är i den åldern att man inte behöver visa för mycket.
    Men inte heller dölja sig helt och hållet.
    Lite får man lämna åt fantasin. 

Vet inte. Men tror att det började med att jag blev sviken av exet.
    Sen har jag gått upp i vikt och jag är inte nöjd med min kropp längre.
    Lyckades gå ner i vikt,men gick upp igen.
    Nu känns det lite som att jag gett upp förhoppningarna om att få en fin kropp igen.
    Jag vet att min man älskar mig och tycker jag är vacker som jag är.
    Men han är lite dålig på att ge mig komplimanger. 
    Men ibland händer det. 
    Carpe Diem
  • Anonym (Man)
    molly50 skrev 2018-05-24 10:06:47 följande:
    Precis. Jag känner också att jag är i den åldern att man inte behöver visa för mycket.

Nu känns det lite som att jag gett upp förhoppningarna om att få en fin kropp igen.
    Men ibland händer det. 
    Jobbigt att du blev sviken. Lämnad då eller? Är det länge sen? Men du verkar ha det så bra med din nuvarande man så att du borde kunna vara nöjd med dig själv, i synnerhet som du vet att han gillar dina former.
  • Anonym (Man)
    molly50 skrev 2018-05-24 10:06:47 följande:

Men ibland händer det. 
    Jag är inte heller så bra på att berömma min frus figur. Det är kanske det också att jag inte vill att hon ska reduceras till sina stora bröst. Men samtidigt är det förstås viktigt för henne att få höra att jag inte tycker att hon skulle vara smalare. Lite knepig avvägning? Men jag tycker nog ändå att hon har fått allt större säkerhet och självkänsla när det gäller figur och kläder och vågar vara ganska djärv utan att gå för långt.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Malin) skrev 2018-05-23 15:34:55 följande:

Snygga brallor!

Tack så mycket, Malin!
  • molly50
    Anonym (Man) skrev 2018-05-24 13:00:36 följande:
    Jobbigt att du blev sviken. Lämnad då eller? Är det länge sen? Men du verkar ha det så bra med din nuvarande man så att du borde kunna vara nöjd med dig själv, i synnerhet som du vet att han gillar dina former.
    Ja,det är längesen.
    Han var otrogen med en av mina bästa vänner och det tog mig hårt.
    Och det var jag som lämnade när jag fick veta det.
    Ja,jag har det jättebra med min nuvarande.
    Och jag vet vad han tycker. Men lite komplimanger och att han visar sin uppskattning hade inte varit fel att få lite oftare.
    Men han har i alla fall hjälp mig att få en del av min självkänsla tillbaka.
    Jag får väl försöka jobba lite med mig själv också.
    Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (Man) skrev 2018-05-24 13:16:47 följande:
    Jag är inte heller så bra på att berömma min frus figur. Det är kanske det också att jag inte vill att hon ska reduceras till sina stora bröst. Men samtidigt är det förstås viktigt för henne att få höra att jag inte tycker att hon skulle vara smalare. Lite knepig avvägning? Men jag tycker nog ändå att hon har fått allt större säkerhet och självkänsla när det gäller figur och kläder och vågar vara ganska djärv utan att gå för långt.
    Ja,det är faktiskt en ganska viktig sak att få känna sig uppskattad.
    Att känna att någon tycker man är fin. Även när man själv inte känner sig så.
    Kanske speciellt då.
    Så var inte rädd för att ge henne komplimanger.
    Jag är väl egentligen inte heller rädd för att gå klädd i urringning.
    Men jag försöker dölja min mage,för det är den jag har mest komplex för.
    Carpe Diem
  • Anonym (gillar)
    molly50 skrev 2018-05-24 22:06:47 följande:
    Ja,det är faktiskt en ganska viktig sak att få känna sig uppskattad.
    Att känna att någon tycker man är fin. Även när man själv inte känner sig så.
    Kanske speciellt då.
    Så var inte rädd för att ge henne komplimanger.
    Jag är väl egentligen inte heller rädd för att gå klädd i urringning.
    Men jag försöker dölja min mage,för det är den jag har mest komplex för.
    Ett bra sätt att dölja magen är ju att ha urringat för då hamnar fokus automatiskt på brösten i stället.
  • Fredrica

Jag bryr mig inte särskilt. Jag valde att operera dem för att dem skulle synas men självklart kan det bli störande när folk tror att man är sina bröst och att man inte har en hjärna. Har stött på folk som när de börjat prata med mig blivit helt förvånad att man är smart jag är inte typen som försöker framhäva mina bröst heller i urringat osv men storleken syns beroende på plagg man använder.

Svar på tråden Stora bröst