• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • Thrandir
    Anonym (TW) skrev 2018-05-18 12:33:54 följande:
    Tack! Har förstått att många tycker det. Det gör mig glad. Det är sådana som DU som gör att jag fortsätter att lägga upp bilder på mig med mina stora/jättebröst. Utan positiv feedback skulle jag inte göra det. Jag har aldrig haft planer på att minska mina behag från G-kupa till en normal B-kupa.
    Du har helt underbara bröst TW, stora och tunga med stora fantastiska vårtgårdar ! Hoppas din man får njuta av dem varje dag Hjärta
  • Clark73
    Anonym (TW) skrev 2018-05-18 09:20:45 följande:
    Godmorgon!
    Nu får du visa hela dina skönheter......
  • The mist
    Anonym (TW) skrev 2018-05-18 09:20:45 följande:

Godmorgon!

God kväll! Dina bilder förgyller : )
  • Anonym (TW)
    Thrandir skrev 2018-05-18 13:11:44 följande:

Du har helt underbara bröst TW, stora och tunga med stora fantastiska vårtgårdar ! Hoppas din man får njuta av dem varje dag

Clark73 skrev 2018-05-18 17:40:30 följande:

Nu får du visa hela dina skönheter......

The mist skrev 2018-05-18 20:02:47 följande:

God kväll! Dina bilder förgyller : )

Tack! Min senaste bh köpte jag i storlek 75H. Den satt som en smäck. Jag behöver helt enkelt en H-kupa.
  • Anonym (Malin)
    Anonym (TW) skrev 2018-05-20 15:53:40 följande:

Tack! Min senaste bh köpte jag i storlek 75H. Den satt som en smäck. Jag behöver helt enkelt en H-kupa.

Härligt.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Malin) skrev 2018-05-20 15:58:46 följande:

Härligt.

• Anonym (Man)
    molly50 skrev 2018-05-18 11:45:56 följande:
    Jag har 90 E i storlek och tycker att sport-bh brukar funka.
    Jag rider och det är inte lätt utan en stadig bh.
    Simning kan funka bra annars.
    Min fru är välutrustad och hon tycker också att simning funkar bra. Men visst joggar hon också ibland. Men bra bh är a och o.
  • Anonym (Man)
    molly50 skrev 2018-05-14 09:44:45 följande:
    Jag håller med!

Har också stor byst. Och det är lite jobbigt när män tittar mer i ens urringning än i ögonen när man försöker föra ett samtal.
    Men måste samtidigt medge att det är lite smickrande.
    Men min man är väldigt nöjd och det är det viktigaste för mig. 
    Likadant som för oss. Hennes figur drar till sig männens blickar, men det kan både hon och jag bjuda på. 

Jag förstår din mans lycka. Och jag är också jättenöjd med fruns former. För mig är fylliga bröst en central del i den fysiska attraktionen. Jag har aldrig prövat sex med någon annan, så jag vet inte hur det skulle vara, men det känns som att det skulle vara svårt att vara med någon med små bröst nu när jag har blivit bortskämd med min frus stora sköna. Inte för att jag har minsta avsikt att ha någon annan, utan bara en tanke i teorin. Skönt att det matchar så bra för er också.
  • Anonym (Malin)
    Anonym (TW) skrev 2018-04-29 23:35:00 följande:

Ok, hittade en helkroppsbild..

Snygga brallor!
  • molly50
    Anonym (Man) skrev 2018-05-23 12:30:47 följande:
    Min fru är välutrustad och hon tycker också att simning funkar bra. Men visst joggar hon också ibland. Men bra bh är a och o.
    Ja,absolut. Annars är risken att man får ont o både axlar och rygg.
    Carpe Diem
Svar på tråden Stora bröst