• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • Firepants
    Anonym (F) skrev 2020-02-04 19:56:52 följande:

Det beror väl på betraktaren. Smaken är som baken osv

Fick aldrig nå svar på senaste. :p
  • Bröstlängtan

Påsk, karantän och stånd. Frustrerande!

Finns det någon barmhärtig samarit som kan tänka sig att lägga ut en bild på sina tuttar? Väntar och längtar.

• Anonym (Tutt-galen!)

Bara så ni vet tjejer, troligtvis 95 % av alla killar gillar stora tuttar.

MEN om vi får frågan så svarar vi diplomatiskt att "inte det viktigaste" eller "går inte bygga en relation på brösten" osv.

Alla killar jag känner gillar stora, mjuka och gosiga tuttar.

• Anonym (H33)
    Anonym (Tutt-galen!) skrev 2020-04-12 23:35:11 följande:

MEN om vi får frågan så svarar vi diplomatiskt att "inte det viktigaste" eller "går inte bygga en relation på brösten" osv.

Jag har exakt samma erfarenhet.

Större tuttar = bättre, alltid.

• Anonym (Grisigt)
    Anonym (Tutt-galen!) skrev 2020-04-12 23:35:11 följande:

Tala för dig själv... Jag gillar föredrar typ en handfull stora bröst...
  • Anonym (Grisigt)
    Bröstlängtan skrev 2020-04-12 23:47:18 följande:

Vad är jobbigt?

Att ha stora bröst.. Då det sliter på axlar och rygg.. Men du verkar tyvärr inte kunna tänka annat än sexuella tankar!!
  • Bröstlängtan
    Anonym (Grisigt) skrev 2020-04-12 23:56:19 följande:

Att ha stora bröst.. Då det sliter på axlar och rygg.. Men du verkar tyvärr inte kunna tänka annat än sexuella tankar!!

Kan inte minnas att jag frågade dig!

När det gäller mina tankar så har du ingen aning...det är nog isåfall du som tänker sexuella tankar. Du är fri att tänka hur du vill, men påhopp undanbedes.
  • Anonym (Grisigt)
    Bröstlängtan skrev 2020-04-13 00:10:05 följande:

Kan inte minnas att jag frågade dig!

När det gäller mina tankar så har du ingen aning...det är nog isåfall du som tänker sexuella tankar. Du är fri att tänka hur du vill, men påhopp undanbedes.

Nä men lilla vännen. Vart du sur nu... Är det jag som tänker sexuella tankar.. Alltså du är ju tappad på riktigt.. Kryp tillbaka till din slemmiga sten är du s näll
Svar på tråden Stora bröst