• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • Helgapelga
    Anonym (Eyes without a face) skrev 2020-01-08 06:16:19 följande:
    Jag tror att det kanske mer handlar om att lära dig acceptera att du har dem och inte låta dem definiera dig som är grejen. Hoppas du hittar det du söker!
    Bra tänkt, tack!
  • Helgapelga
    Smed75 skrev 2020-01-08 01:00:34 följande:
    Nu vet inte jag vad du har vart med om.. Men klarar du inte av att läka dem själv tycker jag att du ska försöka prata med någon!

Vet av egenerfarehet att det inte är speciellt lätt att komma vidare i livet om man inte kan släppa taget om det förflutna.. Och komma vidare är väl nått man vill!

Hoppas du orkar och vill ta tag i det!

Kram
    Tack för dina ord, jag skall verkligen jobba med detta. För jag vill ju ha ett bra liv nu och framåt :)

Kram
  • Smed75
    Helgapelga skrev 2020-01-08 16:48:58 följande:

Tack för dina ord, jag skall verkligen jobba med detta. För jag vill ju ha ett bra liv nu och framåt :)

Kram

Du behöver verkligen inte tacka.. Som sagt vet hur jobbigt det kan vara och det är ju så klart bara inte att ta tag.. Man ska ju orka med det och allt annat runt omkring åxå.. Vardag och barn tar ju sin tid..

Men håller tummarna för dig. Och känner du för att snacka så är det bara att pm:a.. Det är roligt att prata med folk =)

Annars så önskar jag dig lycka till.. Kram =)
  • Anonym (H33)

Ooooh, dom där tuttarna har jag saknat!!

Men du lämnar en med en längtan efter mer... ;) 

Anonym (Sindy) skrev 2020-01-28 21:08:38 följande:
  • Anonym (Galen I Bröst)
    Anonym (Sindy) skrev 2020-01-28 21:08:38 följande:
    Tittut, vad tittar fram? Tuttar!
  • Boobiesarepoetryinmotion

[quote=80192617][quote-nick]Anonym (Sindy) skrev 2020-01-28 21:08:38 följande:[/quote-nick][/quote]

Vackraste jag någonsin skådat! Så ljuvliga!

• SG Eng

[quote=80192617][quote-nick]Anonym (Sindy) skrev 2020-01-28 21:08:38 följande:[/quote-nick][/quote]

Dig vill jag se mer av. Nu!

• MrKrips
    SG Eng skrev 2020-01-28 21:40:13 följande:

[quote=80192617][quote-nick]Anonym (Sindy) skrev 2020-01-28 21:08:38 följande:[/quote-nick]

Dig vill jag se mer av. Nu![/quote]

Det är en gammal tant med normalstora bröst.
Svar på tråden Stora bröst