• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • Anonym (....)
    Anonym (Sindy) skrev 2020-01-31 09:07:46 följande:

Lägger in en fredagsbild trots att jag tydligen är för ?gammal? o har små bröst(75G/H)

Hoppas alla får en fin fredag

Har du kik?
  • Anonym (Fredagsmys)

Du ska inte tro på vad herr krisp säger... han har inte många rätt, inte ens i sin presentation. ;)

Fin bild på dig, som vanligt. :)

Lägger in en fredagsbild trots att jag tydligen är för ?gammal? o har små bröst(75G/H)

• Anonym (SirNeville)

Skönt att du är tillbaka med dina underbara bilder.
  • MHD

Faaan vilken lycklig han är som ska ligga med dig i kväll
  • Anonym (Sindy)

Uffeking: Det är den o tack

Anders: Tack

Underhill: Tack

Nicke989: Tack snälla

Boobiesarepoetryinmotion: Men oj va snäll du var. Tack

krille62: Du förstod vinken, tack. Blir alltid lika glad när du skriver. Tack

Galen i bröst: Härligt

Fredagsmys: Gulle dig o tack

SirNeville: Kul att vara efterlängtad. Tack

MHD: Kan ju alltid hoppas att man får ligga ikväll.

• Anonym (H33)

Tok heller. Lyssna inte på dom där nedsättande typerna. Sånt kan man hålla för sig själv!

Och ligga, ja du, med den där kroppen och framförallt dom där tuttarna lär du ligga hur mycket du vill!
  • MHD
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-01-31 12:20:23 följande:

Hej heter theådåra kan vi skriva h 33

Ju du kan skriva med mig
  • Tom Araya

Fan att jag missade bilden! Rynkar på näsan

Dina bilder och former uppskattas mycket här. Flört
  • Solen1980
    Anonym (TW) skrev 2020-01-30 16:48:56 följande:

Jag blev sugen på en trekantsbikini. Köpte den största storleken som fanns i affären. Den största var XL. Även den var för liten för mig. Skulle kanske behöva 2XL alt 3XL..

Svårt för att jag har strl 38 nertill. Var kan man köpa mycket stora bikiniöverdelar? Någon affär eller nätet?

Jag måste dock säga att jag är väldigt nöjd över min storlek. Har 70H- 70I beroende på bh.

Det är många som blir väldigt glada över mina bilder. Det gör att jag också blir glad och känner mig nöjd över mitt utseende. Det är inte säkert att alla skulle bli lika glada om jag hade vanliga B-C-kupa bröst och visade upp bilder på de.

Hej! Jag vill gärna skriva med dig? Om jag för det?
  • Solen1980
    Anonym (Theådåra) skrev 2019-12-29 20:29:48 följande:

Jag har 95 o å lite större

Wow vilken syn de sku vara att se det:)
Svar på tråden Stora bröst