majamodale skrev 2016-12-17 01:53:19 följande:
Tack för ett snabbt svar! Grejen är ju bara att man inte riktigt vet vem jag är om man bara läser en annons, tänkte dock att det kanske känns tryggare att den sitter inne på dagis en på typ Ica. Men du skulle alltså kunna tänka dig att kontakta via en sådan lapp?
De flesta städer brukar ja olika facebookgrupper annars, tex (nu hittar jag på ett namn för orkar inte kolla upp) de som bor i Karlstad kanske har skapat en grupp som heter "Karlstadsbor" och i den kanske de tipsar/skriver om olika saker som händer i staden. En del har ju skapat sälj/köp-sidor för sina städer också. Om du hittar en sådan för där du bor är ju annars en tanke att du kan lägga ut en liten "annons" i en sån grupp och se om någon nappar - då ser de ju direkt också vem du är.
För att svara på din ts annars så hade jag nog haft det ganska svårt att ta in någon som jag inte kände som barnvakt. Men om du hade varit en bekant / barn till någon jag känner/känner till då hade jag nog kunnat tänka mig det om jag sett att du hade lagt upp en förfrågan om det. Men då hade du inte varit helt anonym för mig heller, men om jag inte visste vem du var alls så hade jag nog inte vågat det.