BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Någon mer som fått klåda?
Jag har fått utslag runt brösten och det kliar på ryggen så jag blir knäpp emellanåt.
Ah, det extreeeema kräkillmåendet jag hade varade bara tre dagar, lör-sön-mån! Mår nu toppen igen och äter som en häst. Så fantastiskt skönt. Kanske fan var magsjuka rent av. Nåväl, nu njuuuuter jag!
Känner också av ligamenten nu samt att jag det börjar klia ovanför höfterna. Fick inga hudbristningar sist men känns som att jag kanske får nu ????Köpte bio-oil för att smörja med hoppas det lindrar lite. Känns som att kroppen suger åt sig all näring nu när jag har börjat kunna äta och magen börjar växa, är i v 16 nu och undrar om jag snart behöver ha gravidbyxor.
Ah, det extreeeema kräkillmåendet jag hade varade bara tre dagar, lör-sön-mån! Mår nu toppen igen och äter som en häst. Så fantastiskt skönt. Kanske fan var magsjuka rent av. Nåväl, nu njuuuuter jag!
Gravidbyxor är ju jättebekväma. Jag har börjat använda ett par nu i vecka 16 fast jag bara gått upp ett kilo. Hittade en hel del på Zalando som ser ut som vanliga jeans, förutsatt att man har en normallång tröja på sig. Både snyggt och bekvämt.
Hej alla!
Tack för ert fina stöd :)
Vi åkte in igår och kom hem imorse. Vi har 10mil till sjukhuset.
Efter provtagning och flera timmars väntan så trodde doktorn att jag åkt på ett virus.. Där sitter jag och förklarar hur jag inte kunnat behålla något i över 2 dygn.. Han tyckte att vi skulle ringa hälsocentralen dagen efter..
Kommer hem, spyr som en gnu, lyckats sova 4h, vaknar, dricker lite vatten och sen spyr som en gnu igen :(
Såå less på detta!
Senaste dagarna har jag funderat mycket över det här med att bli flerbarnsförälder. Är inte orolig eller nervös över det här med att älska två barn, det känner jag att det kommer ordna upp sig, haha. Men att räcka till?! Vi har hund också, som kommer vara drygt ett år när bebis kommer, och om kvällarna när jag lägger sonen (som kommer vara 22 månader när bebis kommer) funderar jag över hur jag ska hinna finnas till för fler barn.
Hur gör ni med två barn eller fler? Herregud, hur klarar man ens fler än två? Blir helt svettig bara jag tänker på det, haha,