• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Sosozo
    Sosozo skrev 2017-01-13 16:28:53 följande:

Ok! Sockret, vad innebär det? Dr sa något i stil med att jag hade +1äggivta. Jag kan minnas fel, det är möjligt att han inte uttryckte sig exakt så men så minns jag det. Men han tyckte inte att det var något att bry sig om.Urs, låter i te kul med njurarna! Jag brukar inte ha uvi, men har haft det för länge sedan och minns känslan. Hoppas ju att det bara är något tillfälligt knas och att det inte är uvi. Men blev orolig när jag läste om möjliga komplikationer vid graviditet sp ville kolla upp det. Jag tror det är som du skriver, han ville inte kicka igång penicillin i onödan då själva medicineringen kan ha lite biverkningar osv. Well, får se.

Nej, inte sockret. Stickan skulle det stå!
  • Lady K

Åh så härligt att se alla fina magar! Själv ser jag inte någon skymt av mage alls än så länge, men det är ju också första barnet så antar att det kan dröja lite

• Lady K

Nu var jag väldans snabb att trycka iväg... som sagt, lär väl dröja lite med magen. Gick in i v. 13 idag, vilket känns skönt. Än känns allting fortfarande lite overkligt men hoppas att det känns lite mer på riktigt när vi får se bebis på kub på tisdag. Hoppas, hoppas allt är som det ska!

• babydreams

Jag & sambon och lilla magen idag <3 man ser tydligt nu genom kläderna tydligen, min kollega sa att man såg jättetydligt! Vet att det för det mesta är svullnad men jag känner mig verkligen gravid nu så det gör inget <3 vecka 14 på söndag!

• Gameofthrones123
    babydreams skrev 2017-01-13 21:52:14 följande:

Jag & sambon och lilla magen idag <3 man ser tydligt nu genom kläderna tydligen, min kollega sa att man såg jättetydligt! Vet att det för det mesta är svullnad men jag känner mig verkligen gravid nu så det gör inget <3 vecka 14 på söndag!

Aw.. härlig bild! Visst ser man en liten kula där minsann :D
  • AnnaCR

[quote=77304397][quote-nick]Lindseeey skrev 2017-01-12 22:25:55 följande:[/quote-nick]Hej tjejer ! Är nu i vecka 12+4 och har senaste 2 veckorna drabbats av hicka !! Haha, håller på hela dagarna men bara 1-2 st per gång, håller på att bli tokig, någon som varit med om samma eller vet vad det kan bero på?

Hej lindseey!

SAMMA här HÄR! JAG har även känt tryck i mellangärdet. Är i v14 idag & inte känt av någon hicka än:)

Svar på tråden BF Juli 2017 ny