BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jo ja vart flyttad lite :) enligt äl skulle ja vara i 18+5, enligt tidigt vul 16+2 "blivit till 2 dagar efter plus" och det vart 18+0. Så mitt tidiga vul stämde inte liten ville bara skrämmas:)
Skönt att det tidigare ultraljudet visade fel :) på onsdag är det dax för mig.. längtar som tusan. Vi ska kolla kön om det går
Jag har också RUL på onsdag, så otålig!! Känner mig nervös över att ngt är fel :(.
Ser man kön så vill vi veta!
Det är en så häftig känsla o ligga där o se liten. Jag kollade massor o försökte hitta en snopp för att de skulle avslöja, men såg ingen. Men kan ju ha varit där endå:) hoppas eran lill* vill visa vad för kön den har:) när är du beräknad?:)
Jag har också RUL på onsdag, så otålig!! Känner mig nervös över att ngt är fel :(.
Ser man kön så vill vi veta!
Var på rul idag och allt såg så fint ut. Jag blev som alltid flyttad. Nytt BF blev 31/7. Jag fick även veta att min intuition stämde att det är en pojke!
Hahahaha låter som jag när jag gjorde ultraljudet i v15 har du någon känsla för vad du väntar? Jag är beräknad enl äl 22 juli enl tidigt UL (v6+) 31 juli sen flyttade dom mig igen i v 8+ till 27 juli vid kub fick jag 25 juli så ska bli spännande att se på rul vad som händer.Jaa jag med..Har två tjejer sen innan och hoppas på pojke men självklart viktigast att bebisen är frisk! Har du någon känsla för kön? Jag tror jag väntar tjej men hoppas på kille :D
Jag vill ju tro att det är en tjej men vet inte om de är huvudet som spelar in eller en riktig känsla :) hoppas det blir en pojke för er:)
Vad har du sen innan? Jag håller tummarna för tjej för er och pojke för mig.. berättar på onsdag :D önskar dagarna kan gå snabbare..
Ja, precis så. Livmodern drar ihop sig och blir hård. Kan hända sponant uran anledning, för att bebisen rör sig mkt, när man haft sex eller anstränger sig. Träning i för förlossningen.
Var på rul idag och allt såg så fint ut. Jag blev som alltid flyttad. Nytt BF blev 31/7. Jag fick även veta att min intuition stämde att det är en pojke!