BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Oj det lät snabbt o härligt! Måste ha varit svårt att fatta vad som händer! Förstår att du kände dig lite.snuvad. Fick ni vara länge på sjukhuset sedan?
Ett tips nu när vi ändå tipsar om gravidsommarkläder, jag beställde från både hm och halens gravid/mamma sida där rear de ut förra sommarens klänningar och shorts. Jag bryr mig inte om mode när jag i övrigt ser ut som en val så köpte både klänningar och shorts där, hittade även kortärmade OneP till bebis i neutrala färger.
Ett litet tips på gravidklänning till oss sommarmammor! Köpte denna och den går lika bra att använda redan nu med leggings och kofta över, som i sommar. Såå skön och ett bra pris!
www.jollyroom.se/mamma/mammaklader/gravidklader/gravidklanningar-tunikor/nou-gravidklanning-cross-black-s
Ja det var helt overkligt! In på BB där dom vägde och mätte samt kontrollerade att allt blod etc kom ut så fick jag en k-vitamin spruta (som var det värsta på hela förlossningen då jag blev sjukt illamående och ville kräkas!) Och därefter fick vi vänta några timmar på ett rum. Dagen efter vid 13 tiden gick dom äntligen ronden så läkaren kontrollerade bebis och SEN fick vi åka hem igen
Hej :) hur klär man eg sommarbebisar :)?? Har ett januaribarn så då var det lätt...men behöver han kläder ens :p kortärmat/långärmat?
Okej. Jag kommer också få en kallelse till aurora. Min bm kollade på mina förlossningar och såg att dem var långdragna. Troligen är jag formad så att barnen lägger sig med ansiktet uppåt, och då blir det mer smärtsamt och långdraget. Blivit så med båda. Nr 1 hade inte kommit ut alls av sig själv, och jag mådde bra efter akutsnittet. Efter förlossning nr 2 som blev med sugklocka efter 36 timmar mådde jag inte alls bra. Därför överväger jag planerat snitt nu.
Hej :) hur klär man eg sommarbebisar :)?? Har ett januaribarn så då var det lätt...men behöver han kläder ens :p kortärmat/långärmat?
Tack för tips :) har köpt lite heltäckande kläder pga solen?! Men tror kanske det blir för varmt? Lägger nog köpstopp nu så får man se sen ;p
Tack för tips :) har köpt lite heltäckande kläder pga solen?! Men tror kanske det blir för varmt? Lägger nog köpstopp nu så får man se sen ;p