• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Summerchild

Är det nån som vill vissa rul bilder :) nyfiken

• narie24
    K g skrev 2017-02-16 22:06:18 följande:

Vad roligt, grattis! Så mysigt att få se bebisen röra sig på skärmen. Jag längtar också till vårt rul om några veckor.

Idag kände jag för första gången tydligt att det är bebisen som rör sig. Tidigare har jag känt men varit tveksam till om det verkligen är bebisen. Känns skönt att få livstecken där inifrån så jag påminns om att jag inte är själv.

Var bor ni alla förresten? Någon mer Örebroare kanske?

Visst är det mysigt med rörelser! Vill helst bara ligga och känna efter mest hela tiden. Härligt när man sitter på jobbet och känner den leva om.

Tyvärr inte från Örebro, Sthlm här.
  • FrökenMp

Har nyligen flyttat från Stockholm till Hälsingland och fick idag reda på att förlossningen här hemma kanske ska stängas ner i sommar pga brist på resurser. Helt absurt!! Vi måste isåfall åka ca 15,5 mil till närmaste förlossning!

• sobrio88
    K g skrev 2017-02-16 22:06:18 följande:

Vad roligt, grattis! Så mysigt att få se bebisen röra sig på skärmen. Jag längtar också till vårt rul om några veckor.

Idag kände jag för första gången tydligt att det är bebisen som rör sig. Tidigare har jag känt men varit tveksam till om det verkligen är bebisen. Känns skönt att få livstecken där inifrån så jag påminns om att jag inte är själv.

Var bor ni alla förresten? Någon mer Örebroare kanske?

Tack :) det var lite komiskt, pappan satt och kliade sig i nacken precis samtidigt som BM sa att bebisen hade den handen inte vi såg bakom huvudet. Pappas pojk redan ;)

Bor i mitten av Värmland typ :D
  • Joline84
    Sosozo skrev 2017-02-16 21:50:46 följande:
    alltså det är ju så häftigt! Och man ser verkligen att det är en liten bebis! Tycker att man får en annan relation till den lille där inne när man sett bebisen på UL!
    Ja visst är det så. Nu försöker man föreställa sig vad det är för en liten människa där inne. Kul o titta på saker till honom o drömma sig iväg en stund.
  • GrönaDruvan
    Desshank skrev 2017-02-16 18:49:32 följande:
    Kan du PM:a mig med? Är gärna med i en fb-grupp med! :)
    Skriv pm till mig! Jag kan inte göra det via mobilen, kan bara svara när du skrivit!
  • Lady K

Åh vad spännande att läsa om allas rul! Kan knappt vänta tills det blir vår tur, inte dags förrän 10/3. Nu har vi iofs redan sett "Grynet" på kub-testet men ska bli otroligt häftigt att se igen. Om det går att se kön så vill vi veta, viktigast är såklart frisk bebis men vi är ändå för nyfikna för att låta bli. Magkänslan säger tjej, men den kanske luras helt och så ligger det en liten grabb därinne! Vi får se helt enkelt...

• Lindseeey

Var på rul idag, blev tillbakaflyttad en vecka, så 16+5 idag istället för 17+5. Har ju blivit fram och tillbakaflyttad 3 gånger nu då bebis verkar växa lita ojämnt. Allt såg i övrigt bra ut förutom att den just var lite liten :) fick ny tid den 10 mars och då borde vi kunna komma könet sa hon, hon tyckte inte att hon såg något som stack ut men det kunde lika gärna vara en blyg pojke haha. Lite tråkigt att bli tillbakaflyttad men huvudsaken allt såg bra ut, vilket det gjorde :)

• Vet hur det känns
    Lindseeey skrev 2017-02-17 16:24:43 följande:

Var på rul idag, blev tillbakaflyttad en vecka, så 16+5 idag istället för 17+5. Har ju blivit fram och tillbakaflyttad 3 gånger nu då bebis verkar växa lita ojämnt. Allt såg i övrigt bra ut förutom att den just var lite liten :) fick ny tid den 10 mars och då borde vi kunna komma könet sa hon, hon tyckte inte att hon såg något som stack ut men det kunde lika gärna vara en blyg pojke haha. Lite tråkigt att bli tillbakaflyttad men huvudsaken allt såg bra ut, vilket det gjorde :)

Skönt att allt såg bra ut. Vad blir ditt bf nu?
  • Vet hur det känns

Jag har idag v 17+2 fått lyssna på hjärtljuden 132 slag om man ska tro på hjärtljud så är det en pojke.. båda mina tjejer har legat på 152 upp till 160 aldrig under 152 och så denna på 132..

Vad ligger era hjärtljud på? Vet ni kön? Tidigare barn?

Hoppas på pojke.. på onsdag får jag svar :D

Svar på tråden BF Juli 2017 ny