• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Bimbim79

Å min mage är typ hur stor som helst, v 23! Va samma när jag väntade min andra son, töserna har jag varit pytteliten med. Hoppas amning funkar med sen bara så jag kommer i min "normalgarderob" igen :/
    Gravid byxor tights har jag fått ha sen v 18, har linnen, tunikor o några trikåklänningar som jag känner mig fin i. Längtar till sommaren nu, jackan går knappt knäppa på em kväll morgonen är magen iaf lite mindre.

• Treansresa
    Bimbim79 skrev 2017-03-17 23:12:40 följande:

Å min mage är typ hur stor som helst, v 23! Va samma när jag väntade min andra son, töserna har jag varit pytteliten med. Hoppas amning funkar med sen bara så jag kommer i min "normalgarderob" igen :/

Gravid byxor tights har jag fått ha sen v 18, har linnen, tunikor o några trikåklänningar som jag känner mig fin i. Längtar till sommaren nu, jackan går knappt knäppa på em kväll morgonen är magen iaf lite mindre.

Jag har också blivit enorm! Eller jag känner mig enorm. Jackan är de bara att glömma så går med uppknäppt om ja ska iväg någonstans. Mina långa linnen är nu inte långa och ja jag vet inte vart detta ska sluta. Det positiva är att jag gillar min mage och känner mig fin i den. Är lika stor nu som efter v 30 med andra barnen. Är i v 23:) hoppas dock det stannar av lite så man inte blir enorm :)
  • Sarus85

Ca 3,5 månad kvar tills det är juli! Tänk snart är vi där. Även om tiden ibland sniglar sig fram så går det ju ändå rätt fort ;).

Jag har 2,5 månad kvar att jobba. Galet! När slutar ni jobba?

• Malimari
    Sarus85 skrev 2017-03-18 07:17:27 följande:

Ca 3,5 månad kvar tills det är juli! Tänk snart är vi där. Även om tiden ibland sniglar sig fram så går det ju ändå rätt fort ;).

Gör min sista dag dagen innan midsommar 65 arbetspass kvar haha
  • Vet hur det känns

Jag går 1 juni på graviditetspenning sen hoppas jag att jag ska orka jobba heltid tills dess men som det ser ut nu blir jag nog sjukskriven.. fruktansvärd foglossning
  • K g

Jag jobbar heltid fram till semestern är det tänkt. Är ledig veckan efter midsommar och jobbar sedan två till. Är ju beräknad 28 juli men räknar med att gå över så jag vill inte gå tidigare. Älskar mitt jobb :)

• Treansresa

Ja alltså det är ju inte så långt kvar egentligen! mina har kommit i 37+ så kan ju hoppas att denna också vill det! Dock ej säkert då de är andra gener nu:)

Jag "jobbar" fram till midsommar. Sedan har gubben sagt att han tar över om jag vill! Vi får se hur länge man orkar!

Hur har eran sambo/fästman\man\pojkvänn planerat sin semester i sommar? Har han ett jobb som det är lätt att åka ifrån om det startar innan semestern börjar?
  • sobrio88
    Treansresa skrev 2017-03-18 09:06:49 följande:

Hur har eran sambo/fästman\man\pojkvänn planerat sin semester i sommar? Har han ett jobb som det är lätt att åka ifrån om det startar innan semestern börjar?

Min sambo är egen företagare och har högsäsong under sommaren (arbetsnarkoman dessutom :/) så det kommer bli intressant det här ;) hoppas verkligen det startar på kvällen när han är hemma så det inte blir att jag måste vänta på att han ska ta sig hem, sen till barnvakt med ungarna och sen till förlossningen.. När jag tänker på det så ser jag verkligen timmarna skena iväg :O
  • basio
    Treansresa skrev 2017-03-18 09:06:49 följande:

Ja alltså det är ju inte så långt kvar egentligen! mina har kommit i 37+ så kan ju hoppas att denna också vill det! Dock ej säkert då de är andra gener nu:)

Jag "jobbar" fram till midsommar. Sedan har gubben sagt att han tar över om jag vill! Vi får se hur länge man orkar!

Min man har en timmes bilväg att köra (och jag har väldigt snabba förlossningar) så han har planerat att ha semester från första veckan i juli (jag har bf 30/7, men alla mina barn är födda v36-37). Vi hoppas på att bebisen väntar tills hans semester har börjat, men de andra förlossningarna har börjat på natten så får hoppas på det också.
Svar på tråden BF Juli 2017 ny