BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Tänkte bara tipsa er om en tävling jag har på min instagram. Tävlar ut tre hårband (för bebisar), ett i vitt, turkost och grått :D om ni skulle vara intresserade. Min instagram är iallafall "mipham". :)
Kan man ansöka föräldrapenning lite pö om på? Alltså om jag får barn 4e juli så kan jag börja med att ansöka fram till tex oktober? Sen fortsätta ansöka när jag vet mer exakt hur jag vill vara ledig?:)
Någon mer som håller på med gravidyoga? Annars kan jag verkligen rekommendera det . Jag kör hemma, 4-6 pass i veckan, 30-60 min åt gången. Finns hur mycket som helst på youtube. Är otroligt skönt för att få rygg och höfter i balans igen och för att sträcka ut alla muskler som lätt blir spända när man är gravid.
Använder ni sköljmedel till era bebiskläder? Vilket i så fall? Vi har tvättat utan men tyckte att de blev så hårda och inte mjuka, så vi funderar på om man ska ha i lite sköljmedel?
Använder ni sköljmedel till era bebiskläder? Vilket i så fall? Vi har tvättat utan men tyckte att de blev så hårda och inte mjuka, så vi funderar på om man ska ha i lite sköljmedel?
Vi använder neutral tvättmedel och sköljmedel här hemma.
Är målarfärg så bra för barnet? Har ingen aning om d
Jag har bara kört min vanliga yoga. Den börjar dock bli bitvis svår nu, så det kanske är värt att testa det du rekommenderade.