BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Måste vara jobbigt med värmen och svullnaden för många av de. Här har absolut inte dom problemen kommit då vintern vägrar lämna oss. 1'5-2 dm nysnö vaknade jag till . Det är inte så konstigt att jag tycker det känns långt till sommaren haha. Hade hoppas på att kunna kratta i helgen. Men får vänta en vecka till haha.
Vilken kontrast! Här är det varmt, varmt! Ska bli svalare imorgon igen. Vågar man säga att det ska bli skönt hehe?
Sååå märklig bild. Var ca 27 grader här igår och ska bli samma idag.
Måste vara jobbigt med värmen och svullnaden för många av de. Här har absolut inte dom problemen kommit då vintern vägrar lämna oss. 1'5-2 dm nysnö vaknade jag till . Det är inte så konstigt att jag tycker det känns långt till sommaren haha. Hade hoppas på att kunna kratta i helgen. Men får vänta en vecka till haha.
Vilken vecks är du i nu?
Omg!! Haha! Vi var till badstranden igår och ungarna badade som tokar och hoppade från bryggan. 27 grader i luften. Tänk Att det är samma land, det är ju rätt coolt ändå!
Hoppas alla får en fin morsdag idag. Själv går jag in i v 32 idag!! Bjuder på dagens magbild i v32!!! Inte så lång tid kvar nu.
Fin magen <3, hur känns det för dig? Jag börjar få lite panik med tanke på fl, det är jo så många år sedan och många säger att tredje fl kan vara värst
Åh vad jobbigt Lindseeey!
Håller tummarna för att bebis ska stanna och växa sig större iaf några veckor till men varje dag gör ju skillnad <3
Tack.. tycker det är lite jobbigt att ha så liten mage.. knappt någon som ser att man är gravid.. ser nog lite dumt ut när jag vaggar som en pingvin med denna lilla mage. Men detta beror på min bukplastik som jag gjort.. bebisen hålls inne långt mot ryggen pga att man sytt mina magmuskler (kan inte delas som dom görs normalt när man är gravid)
Tredje barnet här med.. har också hört om den knepiga trean.. jag hoppas att allt ska gå bra. Har ialf bestämt mig för att ta Eda om det gör för ont.. förra så hade jag ingen bedövning alls och första blev katastrof snitt vid 8 cm. Är dock nervös att man blir så bedövad så man inte känner något och inte kan följa kroppens signaler
Hur gick dina tidigare förlossningar? Bedövning?
Så jobbigt för dig!! Jag håller tummarna att hon stannar inne nån vecka till!! Kramar