BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag e själv 35+1 men senaste två dagar har jag mensvärk och sammandragningar , men när jag ligger ner lugnar det sig, har du så liknande eller? Kram <3
Så har mitt varit sista dagarna. Nu idag fick jag en liten blödning och sedan kom sammandragningarna med jämna mellanrum och vägrade ge sig. Så från 16-2315 höll dom på med 3-5 minuter mellan i snitt
Jag e själv 35+1 men senaste två dagar har jag mensvärk och sammandragningar , men när jag ligger ner lugnar det sig, har du så liknande eller? Kram <3
Jag har också som dig, är i vecka 34+5 och har väldigt mycket sammandragningar och mensvärk. Igår fick jag en tjock brun/blodig flytning.
Undrar om vi får snart våra bebisar, min bm sa att dom stoppar inte fl från v 35, här i Skåne ,
Igår när vi var i affären så köpte jag en sån minivattenmelon och när jag först vägde den så låg den på 1,3 kilo men kändes tyngre. Så insåg jag att bebisen nu väger över två kilo?! Alltså mer än denna lilla melon som kändes så tung. Knäppt :)
Ja det är svårt att veta. Vet inte riktigt hur det är i Sthlm. Det är mitt första barn så jag vet inte ens hur det ska kännas när det är på g. Undrar om flytningen igår kan ha varit en del av slemproppen. Är det ditt första?
Undrar om vi får snart våra bebisar, min bm sa att dom stoppar inte fl från v 35, här i Skåne ,
Du menar då 34+0 och framåt ?