BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Det är mitt tredje
Tänk vad det börjar hända saker här! Bebisar som redan kommit ut och bebisar som nästan vill komma ut. Det känns inte som att det var så längesen ändå som man plussade. Kanske kommer då den sista tiden gå så långsamt att klockorna stannar :)
Jag frågade faktiskt nu. Då sammandragningarna är för svaga för att vara riktiga värkar så ger dom ibland brikanyl för att lugna livmodern
Då bebisens hjärtljud gick upp under varje sammandragning så ville dom lugna livmodern och bebisen och sätter därför in en spruta. Kommer dock inte bli flera:)
Kommer bebisen kommer den få komma. Så närmsta tiden får avgöra vad som händer:) nu är bebisens hjärtljud stabila iallafall:) hon förvarnade dock att jag lika gärna kan gå över! Blä haha
Så har mitt varit sista dagarna. Nu idag fick jag en liten blödning och sedan kom sammandragningarna med jämna mellanrum och vägrade ge sig. Så från 16-2315 höll dom på med 3-5 minuter mellan i snitt
Nu har stora tjejen haft sin första skolavslutning. Vilken grej när barnen blir så stora! Skötte sig jättebra! Härligt väder och skolavslutningen avrundades med tårtbuffé! :P
Nu är vi redo för att liten ska komma så hoppas saker och ting händer här snart. Är inte riktigt skapt för att vara gravid tror jag :D
Tycker mig se sådana där panda kuddar överallt. Är det något att ha?
De ska vara bra ergonomisk och förebygga platt huvud och minimera kvävningsrisken.
Men samtidigt, hur vanligt är det att en bebis kvävs av sin kudde egentligen.
Står lite i valet och kvalet om man ska köpa en sådan eller en vanlig kudde?
Ok, Har du fått dina första två innan bf? Hur startade det då? Är bara nyfiken då detta är mitt första barn :)
Tycker mig se sådana där panda kuddar överallt. Är det något att ha?
De ska vara bra ergonomisk och förebygga platt huvud och minimera kvävningsrisken.
Men samtidigt, hur vanligt är det att en bebis kvävs av sin kudde egentligen.
Står lite i valet och kvalet om man ska köpa en sådan eller en vanlig kudde?
Jag har köpt panda kudde , med dom andra två barn använde jag vanlig kudde, tänkte testa nu denna :)