Är skägg så jävla snyggt?
Kan någon förklara varför skägg skulle vara så snyggt?
Kan någon förklara varför skägg skulle vara så snyggt?
Jag tycker kvinnor med skägg är det bästa. Helst riktiga kvinnor och inte män som beter sig som kvinnor.
Skoja.
Vissa passar väldigt bra i skägg och om det då är välvårdat kan det vara riktigt snyggt, ja.
Det är aldrig snyggt. Det är äckligt och fult på precis alla. Tönt-trend som dödförklarades 2012 men så fortsatte män ändå att tro att det är en "trend" fast det funnits i 10 år nu.
Jag tycker det är otroligt snyggt och manligt med skägg. Jag blir inte ens attraherad av någon utan skägg.
Men som tur är gillar alla olika
Det är snyggt med ett välvårdat kort skägg. Ger en extra dimension på det annars så tråkiga manliga modet.
Härligt att kyssa dem. Vill jag ha hårlöst så kysser jag en tjej :p
Hipsterskägget borde i rimlighetens namn vara stendött, om man nu faktiskt bär skägget pga att man vill ligga i framkant rent trendmässigt, vill man vara avantgardistisk idag så är det ju snarare motsatsen som gäller. Det var väl "ballt" med skägget någon gång i början av 2000-talet, man såg ut som om man sprungit runt i Hindukush och jagat talibaner.
Fördelen med skägg för mig personligen är att jag faktiskt look my age, rakad, vilket jag i princip alltid kört med(bortsett från när jag varit lat) så ser jag alldeles för ung ut.
Jag är en av de kvinnor som absolut inte dras till skäggiga män. Tycker oftast man ser 10 år äldre ut och det gynnar sällan någon (utom de allra yngsta kanske :) )
Är så glad att min sambo inte vill ha skägg.
Ser ofta män som blivit tunnhåriga kompensera detta med att spara ut skägg men nej, det tycker jag egentligen ser rentav töntigt ut, men de väljer förstås själva.
Det är aldrig snyggt. Det är äckligt och fult på precis alla. Tönt-trend som dödförklarades 2012 men så fortsatte män ändå att tro att det är en "trend" fast det funnits i 10 år nu.
Det är inte ett dugg snyggt. Det går verkligen bort för min del.
Ja. Det är manligt.