wvsmamma skrev 2017-01-04 18:33:05 följande:
Önskar få alla era tankar kring bröstreduktion och lyft! Har två barn och känner oss klara, har alltid Enl mig haft en stor byst som påverkar mig i träning, med hudproblem och sexlivet. Har idag 75 H-ibland I beroende på modell. Va på vårdcentral idag och fick beviljat och skickat remiss till plastikenhet i Gbg! Har ni erfarenhet kring detta? Tankar? Funderingar? Tips? Vill veta allt från er som är proffs! Hoppas vi blir några som kan samtala????
grattis till dej! va roligt att du ska få det fixat så att du slipper dom där problemen.
jag har 3.6kg övervikt o ska ansöka om förminskning när dom har försvunnit, förhoppningsvis till hösten. 150cm lång o en strl på 60-65 I känns ju mindre roligt, speciellt på somrarna. skjortor ser ju helt mupp ut! räcker dom över tuttarna så kan den undre delen lindas två varv runt magen haha.
vad sa du till vc? mätte dom eller ställde frågor bara? att ni känner er klara med era barn underlättar ju. jag som inte vill ha barn är rädd att dom ska säga nej trots att mycket annat stämmer in på kraven