• Johannus

Farmen

Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.

Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
    Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.

• Svar på tråden Farmen
  • Johannus
    lövet2 skrev 2017-02-13 23:37:33 följande:
    Jag ser dem på TV4play.se och det är helt gratis.
    När jag skulle se ett av Farmen avsnitt på Tv4 play så skulle jag vart tvungen att uppge namn, adress, e-mail vilket inte har behövts tidigare .....vill inte registrera mig då jag sällan kollar på play.
  • lövet2
    Johannus skrev 2017-02-13 23:42:30 följande:
    När jag skulle se ett av Farmen avsnitt på Tv4 play så skulle jag vart tvungen att uppge namn, adress, e-mail vilket inte har behövts tidigare .....vill inte registrera mig då jag sällan kollar på play.
    Jaha, ja jag registrerade mig för länge sedan. Tittar sällan på TV utan ser programmen på play i stället. Då är det så enkelt att gå in mitt i avsnitten där jag var senast.
    30/1 -17 Antal besök: 87000
  • Linnis92
    Johannus skrev 2017-02-13 23:42:30 följande:

Ja man måste skapa konto men det kostar inget.
  • Nandez

Jag går in på tv 4 och klickar på torpet utan några konto uppgifter. 

• Nandez

Har precis sett Torpet del 9, tycker att det var fel att Stina kunde byta plats med linnea. Detta gör tävlingarna meningslösa, tv 4 borde ha styrt upp det.

• Linnis92
    Nandez skrev 2017-02-14 13:49:24 följande:

Har precis sett Torpet del 9, tycker att det var fel att Stina kunde byta plats med linnea. Detta gör tävlingarna meningslösa, tv 4 borde ha styrt upp det.

Instämmer till 110%
  • Nandez
    Linnis92 skrev 2017-02-14 14:45:17 följande:
    Instämmer till 110%
    Blev så irriterad på Linnea, gråta och hulka som ett barn.
  • Klickerträna
    Linnis92 skrev 2017-02-13 20:58:03 följande:

Tror ni att lite av Linneas gråtfest berodde på att inte få komma tillbaka till farmen och konfrontera Alexander med hans beteende/svek vad man nu ska kalla det han håller på med. Man märkte ju redan igår att hon inte blev glad av att höra att han håller på med Syliane och hon sa att hon skulle konfrontera honom...

Exakt så tror jag med att det ligger till.