• Tokgurkan

Kan någon förklara nub-teorin?

Har googlat och kollat runt men förstår inte riktigt hur själva nuben ser ut? Alltså vad är det jag ska kolla efter på ultraljudsbilden?

Här är bilden jag har, ser man nuben på den? Kan det vara det där vita längst ner nästan mot rumpan? Så svårt att se tycker jag.

• Svar på tråden Kan någon förklara nub-teorin?
  • Preet90

Hej, Du får jätte gärna gissa för mig också, dessa bilder är från KUB, v 12 :)
    Har RUL nästa vecka så blir spännande att se om det stämmer :P
  • Frögurka
    Grynet10 skrev 2017-02-03 14:24:32 följande:

Vill du gissa här?

Ja kan tyvärr inte se nubben. De som skulle kunna vara de visar isf tjej kansle men de är en för dålig bild så ja vågar inte svara tyvärr.
  • Frögurka
    Preet90 skrev 2017-02-03 16:55:25 följande:

Hej, Du får jätte gärna gissa för mig också, dessa bilder är från KUB, v 12 :)
    Har RUL nästa vecka så blir spännande att se om det stämmer :P

Ja kan tyvärr inte se nubben, så ja vågar inte ens chansa tyvärr.
  • Grynet10
    Frögurka skrev 2017-02-04 08:59:42 följande:

Ja kan tyvärr inte se nubben. De som skulle kunna vara de visar isf tjej kansle men de är en för dålig bild så ja vågar inte svara tyvärr.

Tjej sa bm vid RUL oxå fast hon kunde inget säga med säkerhet men hade hon fel ville hon vi skulle komma tbx efter hon fötts å säga det :)
  • Frögurka
    Grynet10 skrev 2017-02-04 09:55:42 följande:
    Tjej sa bm vid RUL oxå fast hon kunde inget säga med säkerhet men hade hon fel ville hon vi skulle komma tbx efter hon fötts å säga det :)
    Ja men då kanske de är nubben ja tror mej ana, men tycker ändå bilden är för otydlig för att se på. Men om ja bara MÅSTE välja så tycker ja de lutar åt en tjej. Hoppas ja o bm jar rätt ;)
  • Ia82F
    Frögurka skrev 2017-02-04 12:28:47 följande:

Ja men då kanske de är nubben ja tror mej ana, men tycker ändå bilden är för otydlig för att se på. Men om ja bara MÅSTE välja så tycker ja de lutar åt en tjej. Hoppas ja o bm jar rätt ;)

Frögurkan jag vill att du gissar på min bild

Jag är ganska säker på att det är en pojke!

• Frögurka
    Ia82F skrev 2017-02-04 12:33:05 följande:
    Frögurkan jag vill att du gissar på min bild

Jag är ganska säker på att det är en pojke!
    Ja svarade ju dej igår ;)
  • Ia82F
    Frögurka skrev 2017-02-04 13:19:04 följande:

Ja svarade ju dej igår ;)

Men oj det missade jag
  • Frögurka
    Ia82F skrev 2017-02-04 13:21:06 följande:
    Men oj det missade jag
    Haha :) Men då gissar vi på samma!
Svar på tråden Kan någon förklara nub-teorin?