• Tokgurkan

Kan någon förklara nub-teorin?

Har googlat och kollat runt men förstår inte riktigt hur själva nuben ser ut? Alltså vad är det jag ska kolla efter på ultraljudsbilden?

Här är bilden jag har, ser man nuben på den? Kan det vara det där vita längst ner nästan mot rumpan? Så svårt att se tycker jag.

• Svar på tråden Kan någon förklara nub-teorin?
  • Frögurka
    Lillamyy88 skrev 2017-02-06 14:40:36 följande:

Kan någon se könet på denna bild? :)

Bättre bild men ändå svårt att se, de som skulle kunna vara nubbem ser väldigt kort ut men tycker vinklingen kan se ut som en tjej KANSKE. På bilden har du spm 2 svarta breda streck, den till vänster gör att de ser ut som att huvvet inte sitter fast på kroppen, den till höger går rakt över se pyttelilla könet ;)
  • Lillamyy88
    Frögurka skrev 2017-02-06 14:55:14 följande:

Bättre bild men ändå svårt att se, de som skulle kunna vara nubbem ser väldigt kort ut men tycker vinklingen kan se ut som en tjej KANSKE. På bilden har du spm 2 svarta breda streck, den till vänster gör att de ser ut som att huvvet inte sitter fast på kroppen, den till höger går rakt över se pyttelilla könet ;)

Har en bild från kub med i vecka 13 om det går att se något där :)

• Frögurka
    Frögurka skrev 2017-02-06 14:55:14 följande:
    Ja har råkat svara dej, fast de inte var till dej. Bortse från de ja skrivit här.
  • Frögurka
    Loijsan skrev 2017-02-06 14:07:49 följande:

Försöker med andra kortet jag hade också =)

• Frögurka
    Lillamyy88 skrev 2017-02-06 15:01:32 följande:
    Har en bild från kub med i vecka 13 om det går att se något där :)
    Kan inte se nubben :(
  • Frögurka
    Mallanbrallan83 skrev 2017-02-06 15:03:48 följande:

Vad tror ni om dessa bilder?
    Den förata är från RUL v.20 och den andra KUB v.14

• Frögurka

Lillamu88 - såg du att ja postat nån annans svar till dej? När ja skulle citera igen där ja förklarade så blir de bara som att ja citerar mej själv så de eg inte framgår vem ja skriver till :)

• Lillamyy88
    Frögurka skrev 2017-02-06 15:12:20 följande:

Inte på min första bild heller? Är något vitt där men jag vet inte om det är de som är nubben? :)
Svar på tråden Kan någon förklara nub-teorin?