Tips på resa
Hej!
Jag och sambon skulle vilja åka på resa utomlands i vår/sommar, har ni något bra tips?
Vi har inga barn, vill helst njuta av all-inclusive, men det är inget måste.
Vi vill helst utanför Europa, ej Thailand.
Hej!
Jag och sambon skulle vilja åka på resa utomlands i vår/sommar, har ni något bra tips?
Vi har inga barn, vill helst njuta av all-inclusive, men det är inget måste.
Vi vill helst utanför Europa, ej Thailand.
Inga barn och ni vill ha all inclusive? Där tror jag nog att jag skulle tänka om.............
Utanför Europa och inte Thailand... vad tycker ni om Turkiet?
Det är jättefint där, speciellt i Alanya. Har varit där fler gånger än jag kan räkna.
Mitt favorithotell heter Parador Beach och ligger på östra sidan av den underbara Cleopatrastranden.
Det är inte barnfritt dessvärre men det finns vuxenhotell om man vill slippa en massa småbarn.
Jag väljer oftast barnfria all-inclusive-hotell. Det är så himla avkopplade och skönt och allt är betalt i förväg!
Hoppas ni hittar en bra resa!
Inga barn och ni vill ha all inclusive? Där tror jag nog att jag skulle tänka om.............
Utanför Europa och inte Thailand... vad tycker ni om Turkiet?
Det är jättefint där, speciellt i Alanya. Har varit där fler gånger än jag kan räkna.
Mitt favorithotell heter Parador Beach och ligger på östra sidan av den underbara Cleopatrastranden.
Det är inte barnfritt dessvärre men det finns vuxenhotell om man vill slippa en massa småbarn.
Jag väljer oftast barnfria all-inclusive-hotell. Det är så himla avkopplade och skönt och allt är betalt i förväg!
Hoppas ni hittar en bra resa!
Egypten, Marsa Alam! Fantastiskt snorkling och dyk! Jag och min sambo åker dit om 4 veckor igen :) Förra feb hade vi 30 grader, hoppas på samma värme igen annars brukar det ligga runt 20 + i feb. Självklart all inclusive! Så bekvämt och maten brukar vata toppen! Finns ju många härliga läder att åka till som Turkiet (dock inte nu!) Spanien, Grekland, varför inte Kap Verde? Listan kan göras lång!
Här lär jag väl bli emotsagd av diverse olyckskorpar men jag kan säga att det är hur lugnt som helst. (Går alltid att chacka av på UD´s hemsida)
Jag skulle kanske inte åka till Ankara eller Istanbul men den södra delen av landet är precis som vanligt.
Jag har ständig kontakt med många som både reser dit och som bor där och de har inte märkt ett enda dugg.
Själv var jag där för ett par månader sedan och åker snart igen.
Ska du till Alanya så flyger du antingen till Gazipasa (om det går några turer dit fn) eller till Anatlya.
Egypten, Marsa Alam! Fantastiskt snorkling och dyk! Jag och min sambo åker dit om 4 veckor igen :) Förra feb hade vi 30 grader, hoppas på samma värme igen annars brukar det ligga runt 20 + i feb. Självklart all inclusive! Så bekvämt och maten brukar vata toppen! Finns ju många härliga läder att åka till som Turkiet (dock inte nu!) Spanien, Grekland, varför inte Kap Verde? Listan kan göras lång!