• Anonym (Fascinerad av min dam med djupliggande G-punkt)

Var ligger din G-punkt ?

Jag har en sexfråga till er damer som kan tänkas vilja svara, men förklarar först varför : Jag har blivit  så fascinerad av "min dam", som säger att hennes G-punkt ligger mycket djupare in än vad som verkar vara vanligast. Jag nämnde frågan/ämnet i en annan tråd, men gör nu en tråd om G-punkten.  Den sägs ju ofta vara 4-5 cm in i slidan (kan i vissa fall också vara 6-7 cm in enligt vissa). Men min dams verkar ligga djupare än så. Vissa säger att G-punkten INTE finns, men det tror jag den gör.

Hon får så gott som alltid vaginal orgasm med mig ,inte för att jag är "skicklig"-vill inte skryta med /framhålla just "min teknik"- utan pga just sin fysiska utformning där inne , och oftast mer än en. Hon menade att hon hade G-punkten långt inne, och att det blir den som får ta emot ollonets stötar. Hon tycker att ollonet är skönt, o trodde också att min snopp "utan" förhud (egentligen snarare med naturligt kort sådan) bidrog till hennes "G-punkts-explosioner", men jag tror ju hon kunde få G-punkts-orgasmer även med en man med längre skinn-i styvt kommer ju deras "spets" också fram och även skinnets rullningar anser ju en del är sköna.

Tror alltså att G-punktens placering är en av de viktigaste faktorerna, för att det är som det är.

Nu MIN FRÅGA TILL ER: VAR ligger er G-punkt ? Om du vill kan du kryssa . Kanske känner du inte av den alls. Då kan man rösta så.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-02-02 13:39
    Fick av MrFlex veta att det också finns en A-punkt som sitter långt in framför livmodertappen och då kanske det är A-punkts-orgasmer (eller mest pga A-punkt) hon får, och då stämmer det nog som hon trodde att just för hennes orgasmer blir ollonet "lite extra vesäntligt".

Då blir min tilläggsfråga till er damer : KÄNNER NI AV A-punkten ? Viste ni att den fanns. Jag visste bara om G-punkter-och många kvinnor , kanske flertalet - känner inte ens av G-punkten. .

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Var ligger din G-punkt ?
  • Bjoer

De g-punkter jag känner till av egen erfarenhet (är man) har legat 4-5 cm in  åt maghållet. Det är ju liksom baksidan av klitoris man är och pillar på så det blir naturligt att den ligger där. Sen finns det ju även andra saker som kan vara skönt men jag tror inte det är vad som menas med g-punkten. Vet med mig att vissa tyckt det varit skönt när jag kommit långt in men jag tror inte det har med någon g-punkt att göra.

• MrFlex

Det finns ett område vid övre slidväggen framför livmodertappen som innehåller mycket nerver. Detta område kallas för A-punkten.

Jag gissar att din partner är extra känslig där.

Bjoer skrev 2017-02-02 13:05:20 följande:

De g-punkter jag känner till av egen erfarenhet (är man) har legat 4-5 cm in  åt maghållet. Det är ju liksom baksidan av klitoris man är och pillar på så det blir naturligt att den ligger där. Sen finns det ju även andra saker som kan vara skönt men jag tror inte det är vad som menas med g-punkten. Vet med mig att vissa tyckt det varit skönt när jag kommit långt in men jag tror inte det har med någon g-punkt att göra.

Det är säkert naturligt för de flesta med 4-5 cm ,men den del av klitoris som ligger dold inne i kroppen - och längre bakåt delas upp i två skänklar - går längre in i kroppen, och även längre in kan man tänka sig G-punkts påverkan av det som händer i slidväggen.

Men som MrFlex  skrev kan det ju tänkas att i vårt fall är det mera A-punkts-orgasmer än G-punkts-orgasmer hon får-kanske en kombination .

Härligt att ge henne njutning i alla fall. Hon är en fin kvinna/människa som jag älskar.
    MrFlex skrev 2017-02-02 13:08:18 följande:

Det finns ett område vid övre slidväggen framför livmodertappen som innehåller mycket nerver. Detta område kallas för A-punkten.

Jag gissar att din partner är extra känslig där.

Tack för info. Jag kände inte ens till A-punkten . Trodde att vaginal-orgasmer alltid handlade om G-punktsområdet.

Om just hennes orgasmer mest beror på A-punkten så kan det stämma att för just henne är ollonet lite extra betydelsefullt sexuellt.
  • HasseA

Min fru har - antar vi - en A-punkt hon känner av. G-punkten, eller snarare G-området, är kanske 6-7 cm in på henne, det är lätt att stimulera så hon kommer, med fingrar eller kuk.

Men så har hon också som en punkt långt in, som jag bara når fram till när jag verkligen kommer djupt in i henne, när vi pressar oss mot varandra. När jag träffar den reagerar hon helt annorlunda (andas hastigt in och spärrar upp ögonen), och så liksom bara jag gnuggar den punkten med mitt ollon, bara gungar minimalt mot henne 5-6 gånger, så kommer hon direkt, himlande med ögonen.

/Hasse

HasseA skrev 2017-02-02 14:00:37 följande:

Min fru har - antar vi - en A-punkt hon känner av. G-punkten, eller snarare G-området, är kanske 6-7 cm in på henne, det är lätt att stimulera så hon kommer, med fingrar eller kuk.

Men så har hon också som en punkt långt in, som jag bara når fram till när jag verkligen kommer djupt in i henne, när vi pressar oss mot varandra. När jag träffar den reagerar hon helt annorlunda (andas hastigt in och spärrar upp ögonen), och så liksom bara jag gnuggar den punkten med mitt ollon, bara gungar minimalt mot henne 5-6 gånger, så kommer hon direkt, himlande med ögonen.

/Hasse

Underbart !

Ja, jag känner igen det. Det verkar som att kvinnor med känslig A-punkt kommer väldigt snabbt. De kan anses vara lyckligt lottade av naturen och skaparen. Ljuvligt . Älskar det . Väldigt bekvämt för mannen , om jag skall vara uppriktig, men de flesta kvinnor får ju inte alls vaginala orgasmer, och det får deras män ta varsam hänsyn till.

I vårt fall kan hon komma två gånger på ungefär två minuter. 

Inte för att just jag är "duktig" (är nog minst sagt "medelmåttig" som älskare ), utan för att hon har så känslig A-punkts-zon och hennes och mina dimensioner och passform passar så extremt bra ihop .

Flera Bra svar från herrar ! vad säger ni damer ? Känner ni av G- och A-punkter eller inte .

• MrFlex
    Anonym (Fascinerad av min dam med djupliggande G-punkt) skrev 2017-02-02 14:30:04 följande:
    Underbart !

Ja, jag känner igen det. Det verkar som att kvinnor med känslig A-punkt kommer väldigt snabbt. De kan anses vara lyckligt lottade av naturen och skaparen. Ljuvligt . Älskar det . Väldigt bekvämt för mannen , om jag skall vara uppriktig, men de flesta kvinnor får ju inte alls vaginala orgasmer, och det får deras män ta varsam hänsyn till.

I vårt fall kan hon komma två gånger på ungefär två minuter. 

Inte för att just jag är "duktig" (är nog minst sagt "medelmåttig" som älskare ), utan för att hon har så känslig A-punkts-zon och hennes och mina dimensioner och passform passar så extremt bra ihop .
    Mjo, jag håller med dig att det är smidigt med en kvinna som din. Jag har aldrig lyckats träffa någon som tycks ha känsliga områden i slidan.

En kunde jag förvisso få att squirta genom g-punkten men hon tyckte inte det var så skönt.

För mina partners har det uteslutande varit klitoris (den synliga delen för att förtydliga) som gett orgasmer. En fick orgasm genom analsex men det gills inte:) Det är faktiskt lite tråkigt att inte kunna "knulla" någon till orgasm vaginalt. Det står kvar på min bucket list och ligger högt upp på önskelistan. Känner mig inte riktigt komplett som älskare innan det är uppfyllt.
    MrFlex skrev 2017-02-02 15:17:09 följande:
    Mjo, jag håller med dig att det är smidigt med en kvinna som din. Jag har aldrig lyckats träffa någon som tycks ha känsliga områden i slidan.

En kunde jag förvisso få att squirta genom g-punkten men hon tyckte inte det var så skönt.

För mina partners har det uteslutande varit klitoris (den synliga delen för att förtydliga) som gett orgasmer. En fick orgasm genom analsex men det gills inte:) Det är faktiskt lite tråkigt att inte kunna "knulla" någon till orgasm vaginalt. Det står kvar på min bucket list och ligger högt upp på önskelistan. Känner mig inte riktigt komplett som älskare innan det är uppfyllt.
    Så skall du absolut inte känna ! Om kvinnan i ditt liv , den du verkligen älskar  av hjärtat , tillhör majoriteten av kvinnor som inte får vaginala orgasmer skall du väl inte överge henne för att leta efter någon av det fåtal kvinnor som kan få det, och som är andra personer, inte din älskade. !!!
  • New  Dawn
    Anonym (Fascinerad av min dam med djupliggande G-punkt) skrev 2017-02-02 15:55:03 följande:

Så skall du absolut inte känna ! Om kvinnan i ditt liv , den du verkligen älskar  av hjärtat , tillhör majoriteten av kvinnor som inte får vaginala orgasmer skall du väl inte överge henne för att leta efter någon av det fåtal kvinnor som kan få det, och som är andra personer, inte din älskade. !!!

Anyone can hate. It costs to love.
Svar på tråden Var ligger din G-punkt ?