Var ligger din G-punkt ?
Jag har en sexfråga till er damer som kan tänkas vilja svara, men förklarar först varför : Jag har blivit så fascinerad av "min dam", som säger att hennes G-punkt ligger mycket djupare in än vad som verkar vara vanligast. Jag nämnde frågan/ämnet i en annan tråd, men gör nu en tråd om G-punkten. Den sägs ju ofta vara 4-5 cm in i slidan (kan i vissa fall också vara 6-7 cm in enligt vissa). Men min dams verkar ligga djupare än så. Vissa säger att G-punkten INTE finns, men det tror jag den gör.
Hon får så gott som alltid vaginal orgasm med mig ,inte för att jag är "skicklig"-vill inte skryta med /framhålla just "min teknik"- utan pga just sin fysiska utformning där inne , och oftast mer än en. Hon menade att hon hade G-punkten långt inne, och att det blir den som får ta emot ollonets stötar. Hon tycker att ollonet är skönt, o trodde också att min snopp "utan" förhud (egentligen snarare med naturligt kort sådan) bidrog till hennes "G-punkts-explosioner", men jag tror ju hon kunde få G-punkts-orgasmer även med en man med längre skinn-i styvt kommer ju deras "spets" också fram och även skinnets rullningar anser ju en del är sköna.
Tror alltså att G-punktens placering är en av de viktigaste faktorerna, för att det är som det är.
Nu MIN FRÅGA TILL ER: VAR ligger er G-punkt ? Om du vill kan du kryssa . Kanske känner du inte av den alls. Då kan man rösta så.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-02-02 13:39
Fick av MrFlex veta att det också finns en A-punkt som sitter långt in framför livmodertappen och då kanske det är A-punkts-orgasmer (eller mest pga A-punkt) hon får, och då stämmer det nog som hon trodde att just för hennes orgasmer blir ollonet "lite extra vesäntligt".
Då blir min tilläggsfråga till er damer : KÄNNER NI AV A-punkten ? Viste ni att den fanns. Jag visste bara om G-punkter-och många kvinnor , kanske flertalet - känner inte ens av G-punkten. .