Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...
Vågat inte hoppas än. Ska köpa ett CB early om det finns på apoteket?
Vågat inte hoppas än. Ska köpa ett CB early om det finns på apoteket?
Mitt cb från morgonen ÄR BLÅTT. Kollade inte så noga i morse det var ganska dovt lyse på toan.
Tog ett Lloyds Early preg-test med på EM urin.
Här är båda testen nu.
Det syns mycket mycket mer i verkligheten. Men jag hade nog inte håll mig tillräckligt länge... kissar mer än vad jag brukar. Oftare alltså..
Vågar nästan börja hoppas nu!
Helt galet... tror inte riktigt på det ännu. Jag känner ju det dock ikväll. Men det kan ju "likväl vara pms" och jag är åter en gång lurad... typ så känns det... bf 25 de har jag räknat ut iaf. Men det kan ju vara helt galet fel det med med tanke på att ältest och temp inte alls synkar :-P Men jag vägar tro på det lite iaf.
Det andra testet som jag gjorde är ROSA efter testtiden.. jag vet att man inte ska kolla efter. MEN jag såg ju det inom testtiden och nu är det liksom bara starkare...
Ååå nykär jag ska testa imorgonbitti igen. Hör av mig direkt!
Vet inte om jag ska ta mitt sista cb eller om jag ska ta mitt andra early test? Vill nog spara cb till helgen
Här är en till som försökt i 1 år med tredje barnet. Tog ut spiralen förra året i början på april. Blev gravid direkt. Efter 6 veckor psykisk terror (många vul) visade det sig att jag fått ma. Skrapades i mitten på juni. Blev gravid i oktober igen. Även det visade sig vara ett ma och jag skrapades i november. Blev gravid i februari igen och tyvärr visade det sig vara en ofostrig graviditet. Skrapades 27/3 och nu sitter jag här och funderar på hur man ska orka med ytterligare ett försök.
Håller tummar och tår för alla ni i tråden som kämpar <3
Morgonens.
Svagt men där. ..
Hade en slemmig blodblandad flytning med???
Jag ser det! Tog du på första morgonurinet? Har som sagt märkt att jag måste kissa och sen vänta nån timme, då får jag bättre streck.
Är ju vanligt med lite blodblandat inför BIM, kroppen kan ju försöka inför mens. Har du någon progesteronkräm du kan börja med för att stötta upp för kroppen och hålla mensen borta?
Vi ska träffa läkare 21/4. Had ju två friska barn födda 2012 och 2013 som kommit till utan missfall på vägen. Hoppas få lite klarhet i varför det går snett. Tänk om det nu bara går utför för jag har fyllt 35....
Jag är 40...så du är fortfarande ung i mina ögon
Mitt TSH var ju förhöjt, som i sig ökar missfallsrisken enormt, så nu när värdet är bra hoppas jag att det ska gå vägen denna gången.
Ja kanske kan ha vart så!
Jag märkte stor skillnad när jag testade morgon och sen em, de på em var alltid starkare även om jag bara hade hållt mig en timme.