Elliex skrev 2017-04-15 00:20:52 följande:
Dom känner av ja, om man som du är höghormanare men jag tror också din äl nog varit tidigare än vad kurvan visat.
Jag använde RFSU sticka, som mäter 25 mul, tog den mitt på dagen typ 3 timmar efter jag kissat så förväntade mig inte ett plus men kunde inte hålla mig haha.
Tack <3
Jag testar bara med Testlagrets och de visar med från 25.
LeiaBus2010 skrev 2017-04-14 22:40:09 följande:
Det får mig att fundera.
Jag testade på bim-5 med cb plus. När jag pausade svagt.
Och på bim-4 var det lite starkare.
Dom känner alltså av hormoner före bim också men dom rekommenderar att man dra ta på bimdagen eftersom att slöa har olika mängd hormoner före bim men oftast samma efter.
Jag är och har alltid varit höghormonare, men jag börjar tro att min äl var flera dagar tidigare än vad min tempkurva sa
Kan spekulera hur länge som helst klart men jag menar att man inte alltid kan lita på de där testerna ändå.
Vare sig man är så långt före bim eller efter.
Håller tummarna för dig!
Ursäkta mitt kvällssvammel haha!
Testade ju med svagt plus på ÄL+9, jag är nog rätt normal i mitt hormon, vet när äl var exakt på CD13 och ägget bör ha fäst riktigt tidigt då jag fick nidis som startade på äl+3. Sen fick jag GRAVID 2-3 på BIM, så måste haft rätt högt hormon då :)
Ska se om jag vågar ta ett digitalt igen efter 6+0 och då få se 3+, men tveksam till om jag vågar...