Anonym (Utmattad) skrev 2017-03-11 13:51:03 följande:
Jag är i liknande situation. Jag vet hur skrämmande det är, man känner sig så rädd. Du behöver få vila. Har du sökt för utmattningssyndrom? Är det utmattning så slår den lätt ut immunsystemet och hormoner är i obalans, så man kan få alla möjliga symtom. Det är något som går att läka ut! Fortsätter att titta in här så du behöver inte känna dig helt ensam i detta elände. Hade också hälsoångest innan jag gick in i väggen.
Jodå, det var faktiskt min läkare som trodde på utmattning för 2-3 månader sedan redan.. Jag ville inte då erkänna mitt psykiska mående för att bli tagen på allvar om dom fysiska problem jag hade. Men det hade hon nog gjort ändå. Är glad att jag fick henne till läkare.. Dock vill hon ta en sak i taget medans jag vill göra allt och få svar på allt på en gång.
jag är på prioriteringslistan till psykolog nu och sol jag skrev ovan vill hon skicka mig till.hälsohem.
Nu hoppas jag bara på att jag inte har nåt allvarligt skit i kroppen.
Hade en lite bättre dag idag, orkade tom dansa med sonen  

. Smärtan i axlar, rygg, nacke är jobbigt dock.. Känns som om allt hänger löst.  Och så yrseln på det, känner mig typ groggy när jag går.
Nåväl, man får vara tacksam för der lilla. 
Hur mår du då?