Utmattningssyndrom eller?
Det är kanske något jag ska diskutera med min läkare då, för såhär kan jag inte fortsätta om jag någonsin vill må bra igen känns det som..  
Nej jag fick först attarax och sen gick dom över på Imovane. Jätte dumt. Det måste jag också ta tag i så småningom dom nämnde det redan för ett år sen att jag borde gå på "sömnskola" för att vänja mig av med dom. Men hade ju inte tid att ta tag i det då. Nu har jag det ju dock men en smäll till orkar jag nog inte.  
Ska försöka ta mig ut på promenad idag, varit mest still hela veckan. Behöver bli trött i kroppen men känner mig så sjukt tung, att gå upp för trappan hemma gör mig helt slut..  
Klarar du av miljöer där det händer mycket? Mataffärer, center, trafik osv? Jag kan verkligen inte fokusera min blick och känns som hela jag ska rasa i såna miljöer. Kan inte ens skrolla på mobilen utan att tappa fokus med ögonen lr hur man ska förklara det..  
Heja oss! :) Vi kommer komma ur det så småningom! 
Lergigan och atarax är väl ungefär samma, tror dock att lergigan är lite snällare med biverkningar. Men om atarax inte funkade för dig kanske inte lergigan gör det heller.
Jag var faktiskt ute och cyklade idag.. 10 min max blev det. Helt slut blev jag efter det. Av nån anledningen sjunker mitt blodtryck när jag rör på mig mer.. Så jag blev helt yr. Har lågt i övrigt också.
jag känner mig helt mörbultad efter 2 veckor i sthlm och helgen..
Jag kan hantera miljöer med mkt folk, en kort tid. Beroende på hur jag mår. Blir mer yr dock. Men det var inte länge sen jag inte gjorde det ytan bara satt hemma.
Kom ihåg en dag då jag tog en promenad och kände mig relativt pigg efrer, åkte då till Ica och så fort jag kom in blev jag helt slut. Verkligen dränerad.
Däremot tv och att skrolla mobilen har alltid gått bra. Det kanske har något med orsaken till utmattning? Men försök att ta dig ut på en promenad. I början är det jobbigt, kanske benen känns tunga som bly, men ge inte upp. Ta en liten dagen efter igen. Inte så lång och i lagom takt.
Det är även en bra tid att rensa tankar och lyser solen är det ännu bättre!