BIM Mars 2017
Fått positivt äl test i 5 dagar nu .. dock negativt igår på cb digitalt äl test :( Någon med erfarenhet?
När har du bim?
Fått positivt äl test i 5 dagar nu .. dock negativt igår på cb digitalt äl test :( Någon med erfarenhet?
Har oregelbunden mens så inte helt 100 på när bim är :/ men går jag enligt förra cykeln på 28 dagar så 15/3 ..
Hej, tänkte att jag skulle hoppa in här, kommer från februari tråden. Varit en tung vecka efter att mensen kom och känt mig allmänt vissen. Kände först för att skita i allt men vill ju ha bebis och vill ha koll på kroppen.
Lite info:
Fjärde försöket, andra barnet.
Oregelbunden mens. De två senaste cyklarna har dock legat på 25 dagar (sjukt korta!). Förra cykeln hade jag helt säkert Äl typ dag 16 (positivt test dag 15). Detta är vad jag har att gå på.
ÄL borde inträffa om en vecka ungefär, idag är jag på cd 8 och tänkte börja testa för äl på cd 13. Måndag alltså. Gissningsvis ÄL nångång mellan 7-9 mars kanske.
Fortsättning följer...
Men va!? Är det bara jag somhallucinerar, eller är där två streck nu!?
Tredje dagen med positiva äl test! Åhh dör av nyfikenhet. Testet jag beställde i måndags morgon har inte kommit än. Kommer det inte innan 13 åker jag och köper ett PE.
Bim 6-7/3
Håller tummarna för dig! :)
Så spännande!! När hade du äl? Håller tummarna för ett fint plus idag :)
Tog ett PE nu vid 2... inget streck :(

Haha jag blir så irriterad!!!
Testade ju neg igår på PE men har fortfarande väldigt ont i mina bröstvårtor...ondare än alla andra cyklar.
Beställde hem ett rsfu testa tidigt i måndags (!) Har väntat och väntat och nu fick jag sms om att de finns hos postombudet för ETT jävla test hahaha. Så nu får jag vänta tills imorn ändå...
Har ju bim 6-7/3 och testade ju negativt tidigare i veckan.. hade var jag tror vad en nidblödning ca 6 dagar efter ÄL. Jag har sjukt ont i bröstvårtorna och ena bröstet. Nu imorse när jag vaknade högg det till som satan i vänstra nedre delen av tjejmagen. Kunde inte stå upprätt och mådde illa, gick sen över efter nån minut! Någon som haft så?
Väntar nog på mensen sen testar jah om den inte kommer!