Jsv17 skrev 2017-03-04 10:54:21 följande:
Vid min graviditet (som slutade i MA v.11) så var det det första tecknet jag hade som jag reagerade på, även jag hade en liten nidblödning ca 7 dagar efter ÄL men visste inte ens vad en nidblödning var då jag inte planerade graviditeten så tyckte bara dessa rosa flytningar som kom en eftermiddag var väldigt mysko men när det försvann så tänkte jag inte mer på det (kopplade ihop det först sen) Men det som ledde till (förutom utebliven mens) att jag tog ett gravtest var just att jag satt i soffan och så högg det till nere på vänstersida och drog ut som en kramp ner i vänster ljumske, jag flög och försökte typ sträcka ut det, det höll i sig i en minut ungefär och sen var det borta men då började jag ana att något inte stod rätt till, jag tror det var några dagar innan BIM
Spännande!! Alltså det gjorde verkligen sååå ont. Började tänka i banorna att åka till sjukhuset om det inte skulle försvinna!
Kunde inte gå ens...
Antingen så var det så som du säger eller så kanske äl har vart två gånger och det jag kände va ägget fästa eller lossna? Men samtidigt så är jag snustorr där nere och inga äl flytningar alls..?
Tack sååå mycket för svar!!