BIM Mars 2017
Alltså bim + 5 idag! Hade lovat mig själv till att vänta på mensen och inte ta något test men vettefan om jag kan hålla mig idag haha. Hur skulle ni gjort?
Alltså bim + 5 idag! Hade lovat mig själv till att vänta på mensen och inte ta något test men vettefan om jag kan hålla mig idag haha. Hur skulle ni gjort?
åh herregud, att du har nerver att vänta! jag tänkte testa imorgon på BIM-5, är ju mest troligt negativt men jag pallar inte att vänta..!
Ah okej, då förstår jag :) jag hade inte kunnat hålla mig ändå, hade testat alla dagar :D men då är man ju en testoman också!
Skymtar man något?

jag ser :D
Fler som har som "svid" i bröstvårtorna?
Blä. Fy fan rent ut sagt. Jag LED av halsbränna med Boda mina. Andra grav var värre än någonsin! Heeela grav!
Trodde jag skulle dö hahaha
Omeprazol om du får lång artigt besvär med halsbränna. Jag hade det under båda mina graviditeter, men främst första. Gaciscon etc har ju mest en tillfällig effekt, medan omeprazol faktiskt minskar produktionen av magsyra. För mig räckte 20mg/48h. Finns receptfritt på akoteket.
Faan jag blir galen!! Bim + 8 idag!! Kanske borde ringa en gynekolog?? Vad skulle ni gjort?
Du brukar inte ha sen/oregelbunden mens heller? Jag skulle ringa iaf och kolla, mest för att lugna dig själv också att inget är fel.
Förhoppningsvis är det en nidblödning, råkade ut för samma som dig, har haft regelbunden mens i 5 år och nu förra månaden började jag få småblödningar 10 dagar innan bim men mensen kom som vanligt på utsatt datum, fattade nada!
Har du några symptom då?
Jag är en låg hormonare och plussar alltid en vecka efter BIm och då är det svagt... tänk att det kan ta upp till 10 dagar för ägget att fästa i livmodern och efter det börjar hormonerna stegra. hopp finns alltid...
Massor
Svin ont bröstvårtorna
Illamående ibland
Halsbränna!
Finnar
Molvärk ibland
Sura uppstötningar
Jätte hög temp
Troligtvis nidis
Utebliven mens
Tack för hoppet fina du!! Har ju massa symptom ju!
Jag är en låg hormonare och plussar alltid en vecka efter BIm och då är det svagt... tänk att det kan ta upp till 10 dagar för ägget att fästa i livmodern och efter det börjar hormonerna stegra. hopp finns alltid...
Hade mys med sambon och fick en enkronas storlek av blod på pappret efter? Kände på tappen tidigare idag och den var höööögt upp och nu låg men stängd... fattar nada! Hoppas blödningen ökar!
ÄNTLIGEN mens!!! Bim + 10! Skjuts hela min cykel fram nu??
Åh ge inte upp hoppet ännu!! Du kanske bara är på äl+8 ju och då är det ju istort sätt omöjligt att se något på testet. Vad testade du med för test? Med dottern testade jag på äl+8 julaftonsmorgon, helt blankt. På natten när jag kom hem från julfirandet, typ 01 på juldagen och tekniskt sett var på äl+9 då det var efter midnatt och fick då ett svagt plus som kom upp precis efter 10 min.. på morgonen var det solklart plus!! Så en liten dag kan göra stor skillnad, tom ett par timmar.
Nej jag har inte testat ännu, blir först imorgon. Eller efter midnatt ;) är ju på äl+8 idag. Så nervös för att testa och få minus, känns osannolikt att vi skulle ha turen att få plus redan. Men vem vet :) än lever hoppet. Tempen väldigt hög, på den tempen som jag var efter plus i nov, men det behöver ju inte betyda något. Magen känns idag svullen och brösten ömmar men annars inget märkvärdigt. Återstår och se vad testet visar.. pirrigt! Blir till att lägga sig typ 20.00 ikväll, haha!
Men ge inte upp än som sagt, tror absolut du fortfarande kan få plus, äl+8/9 är ju supertidigt!!! Jag håller tummarna!! Å skulle det inte tagit så börja med boragon direkt nästa mens kommer så hoppas vi på ett fint april plus isåfall men än tycker jag det finns mkt hopp för dig
Japp det stämmer!! Har ätit borago tre gånger tidigare och blivit gravid samtliga så känns lite för bra för att vara sant att det ska fungera lika bra denna fjärde gång men jag hoppas! Så nervös inför imorgon.
ÄL 22/2
BIM 7/3
Har även tagit några äl tester som också är negativa så in i bomben, för någon sa att mensen kunde hoppa över en månad och sen att det blir ägglossning igen, men som sagt fett minus på både äl tester och grav testet...