BIM Mars 2017
Okej. Tack för svar:) massa år sen jag använde äl tester så minns inte hur det brukade vara.
Okej. Tack för svar:) massa år sen jag använde äl tester så minns inte hur det brukade vara.
Ja verkligen. I skolan fick man lära sig att om man tittade på en kille utan ppiller blev man gravid....fast riktigt så va de ju tydligen inte:)
Ja hoppas det blir plus för er denna gången :)
Alltså jag blir tokig... varför får jag såhär starkt när det är negativt..? Har inget minne att det någonsin varit så tidigare mer billiga testers äl-test, sista tiden har jag mest använt testlagret och då blir det bara såhär starkt precis innan äl blir positivt. Är bara på dag 10 idag och äl bör vara först dag 16 dvs positivt först om 4-5 dagar. Inte har jag heller äl-flytningarna som innan äl så ingen indikation att den skulle vara tidig. Och inte är detta väl positivt? Tidigare har verkligen teststrecket blivit mkt starkare än kontroll på dessa när det är positivt men är ändå förvirrande att de är så starka, orolig att det indikerar att det inte kommer bli någon äl då det ju ska stiga ganska snabbt för att äl ska ske.. har haft såhär starkt ett par dagar nu..
Skulle ni säga att dagens ägglossningstest är negativt?
Topp! Inväntar att ägglossningen ska ha varit så jag kan börja smörja med progesteronkräm :)
Ja jag inväntar toknegativt ägglossningstest och att den höga tempen är bestående så då ska jag börja smörja :) har du smörjt förut?
Min tempkurva gör mig så hoppfull denna gång. Men ändå rädd att hoppas för mycket. Det är ju ändå tidigt fortfarande så egentligen omöjligt att säga något om den. Men den här helt klart högra en min "medelkurva".

Åhh det ser ju riktigt lovande ut!!! Ser ut som om det skulle kunna vara en impantstionsdip äl+4 och sen en stadigt ökning. Håller tummarna!!
Grattis! Ja det där ser lovande ut! Jag har samma hopp den här månaden
Min temp är aldrig så hög före mens annars. Och jag har ju alldeles precis haft äl isf är jag bombsäker på att jag faktiskt haft äl så ont som jag haft med. Idag vaknade jag med sån ryggvärk så jag kunde inte sova mer kl 3...
Vad tror ni? Vågar man hoppas lite? jag har haft molvärk ända sen min fertila period startade och har fortfarande...