Inlägg från: FrökenE1985 |Visa alla inlägg
  • FrökenE1985

BIM Mars 2017

LeiaBus2010 skrev 2017-03-05 10:39:26 följande:

Helst samma tid varje morgon. Men enligt vad jag lärt mig så får det vara + - 3 timmar var gång

Så om man temat kl 7 ena dagen så kan man tema senast 10 andra dag. Och sen då 7 igen tredje dagen. Och redan kl 4 den fjärde dagen. Är du med? Det låter väldigt lovande!

När har du Bim?

Om precis en vecka så just nu känns det riktigt segt att vänta. När har du bim?
  • FrökenE1985
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-05 11:01:20 följande:

Enligt mina andra app så hade jag äl den 3 mars Men jag tror det släppte den 4e för igår mådde jag hemskt !

Jag har bim den 15... så 10 långa dagar kvar :-P :-O

Här är min andra app.

Mina appar visar också väldigt olika. Men litar mest på ff då använt den längst och den stämmer bäst med kroppens signaler.
  • FrökenE1985
    Pasgetti skrev 2017-03-05 11:00:27 följande:

Nu kommer ni tycka jag är helt galen, hehe, men kunde inte låta bli att testa med ett testa tidigt från graviditetskollen, är på BIM -5 enligt appen men misstänker att jag är på BIM -7 då ägglossning troligtvis skett 2 dagar senare än vad den brukar.

Räknar såklart testet som negativt men tyckte ändå att jag kunde se en linje, dvs testlinjen. Tror det är detta många ser när de ser "spök". Redigerade även lite med bilden så den blev inventerad :) Tyckte bara det var lite kul som jag ville dela med mig av xP (Plockade föresten ut stickan ur staven då plasten över förstörde bilden).

Hmm verkar som kvaliten på bilderna blev mycket sämre när de laddas upp menmen, Kanske någon som ser vad jag menar ändå :P

Jag ser vad du menar. Spännande! Håller tummarna att det blir ett ordentligt plus snart.
  • FrökenE1985
    Cheerful skrev 2017-03-06 18:05:52 följande:

Ja, men tycker det är så svårt att få det med på bild!

Tycker mig ana något jag också. Hoppas det blir ett tydligt plus i dagarna för dig!
  • FrökenE1985
    Cheerful skrev 2017-03-06 18:28:07 följande:

Tack! Har ett 10miU/HCG som jag tänkte spara till imorgon, ett test som andra plussar från Bim-4 måste väl nästan vara 100% bim+1?!

Är det ett "riktigt" streck vi anar så bör ett känsligare test absolut visa imorn.

Hormonnivåerna skiljer sig ganska mycket från person till person så det är långt ifrån alla som plussar innan och t.o.m. på bim.

Håller tummarna att det blir ett tydligt plus nu.
  • FrökenE1985
    Cheerful skrev 2017-03-06 19:15:35 följande:

Jag hoppas verkligen det! Får ta ett nytt imorgon! Tack, det hoppas jag verkligen, och lycka till till dig med. Är bara så svårt att vänta, särskilt när man vet att ändra har plussat så tidigt!Vad intressant, det har jag aldrig läst! Men det har jag nog också haft... :P jag har bim idag, men inget plus eller mens ännu

Jag förstår dig. Själv är jag på äl+8/bim-6 idag och otålig som attan.
  • FrökenE1985

Idag steg tempen igen så känns riktigt hoppfullt. Framförallt då jag anar svaga streck på morgonens test, igår var det mer som skuggor. Återstår att se om de blir starkare eller försvinner. Eller så kanske jag bara inbillar mig.

• FrökenE1985
    Skrutt 83 skrev 2017-03-07 09:27:39 följande:

Åhh vad spännande!!! Håller tummarna!! Jag har också plusat på äl+9 mina graviditeter! Bild på testet??

Jag brukar börja ana något på äl+9 men det brukar dock försvinna tillsammans med symtomen.

Gårdagens:

Dagens:

• FrökenE1985

Slänger in min fundering här också.

Har riktigt konstig värk i magen/ryggen. Vet inte riktigt hur man ska beskriva det. Känns lite som en trött träningsvärk i livmodertrakten som strålar mot ryggen (svanken typ). Började igår och det var också igår som jag började ana skuggor/streck på gravtesten. Samband möjligen? Nån som haft liknande?

Svar på tråden BIM Mars 2017