Inlägg från: FrökenE1985 |Visa alla inlägg
  • FrökenE1985

BIM Mars 2017

LeiaBus2010 skrev 2017-03-12 10:40:40 följande:

Håller tummarna stenhårt. Det kan ju helt enkelt bara vara för tidigt att se

Fick också neg idag/eller rättare sagt opålitligt.Hög temp här med! Äl+9 bara dock. Men jag hade alltid kort luthealfas förr. Testade positivt tidigt. Men vem vet det kanske har ändrats nu när man är 30+ haha.

Lite rosa på pappret? Nidis? Mellanblödning? Behöver ju lite vara mensen

Som jag skrev i tempar-tråden. Hittade flera med liknande graf (nästan identiska) och majoriteten av dom plussade inte förrän äl+16-18 nånting så det ger hopp.
  • FrökenE1985
    Mimipig skrev 2017-03-12 10:53:34 följande:

Det är så spännande! Så hög, bra kurva! Må det gå väl!

Ja, så här länge har den aldrig varit så hög så det bådar gott trots att testen är så svaga att de inte känns tillförlitliga.
  • FrökenE1985
    Livethänder skrev 2017-03-12 11:32:34 följande:

Ellerhur, jobbigt är det!

Min mens kom nyss igång så här känns det hopplöst :(

Nej vad tråkigt!
  • FrökenE1985
    Livethänder skrev 2017-03-12 12:18:22 följande:

Ja verkligen :(

Vill bara låsa in mig och inte träffa nån idag...

Det har jag full förståelse för. Jag skulle känna precis som du. <3
  • FrökenE1985
    Livethänder skrev 2017-03-12 12:21:18 följande:

Håller tummarna för dig dock :)

Åh tack! Hoppas det är er tur nästa gång!
  • FrökenE1985
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-12 20:21:51 följande:

Fler som har som "svid" i bröstvårtorna?

Jag har har det. Framförallt när dom blir kalla.
  • FrökenE1985

Har känt av lite värk i magen under kvällen och nu kom det lite rosa flytning så antar att det är mensvärk och mens på g.

• FrökenE1985

Fattar inte vad min kropp pysslar med. Bim+2 enligt ff bim-2 enligt flo. Spottings igår så trodde mensen skulle komma men nu ingenting. Inga spottings, ingen men, inte min vanliga mensvärk och tempen steg idag efter en dipp igår.

• FrökenE1985

Jag kastar in handduken nu. De skuggor jag ser/har sett är troligtvis inbillning/spök eller kemisk graviditet. Spelar egentligen ingen roll oavsett så har det inte tagit sig så bara att invänta mensen.

Lycka till ni andra som inväntar bim!

• FrökenE1985
    tomten12 skrev 2017-03-16 08:20:45 följande:

Detta är väl inget spökstreck? Inte mixtrat ngt med bilden.. den är au naturel

Åh grattis till dig!
  • FrökenE1985

Alltså jag förstår inte riktigt vad som händer. Tempen är fortsatt hög men fortfarande inget postivt test. Anar antydan till streck, men det borde ju isf ha blivit ett "ordentligt" plus vid det här laget då, eller? Har inte haft några symtom alls denna gång. Har fortfarande inte. Det ända som kanske skulle kunna klassas som ett symtom är min känsliga bröstvårtor som typ svider när de blir kalla eller nypta.

Bim idag enligt appen flo, bim+3 enligt ff.

Var visserligen lite illamående och yrslig i morse som gick över efter frukosten. Och nu har jag en märklig känsla i magen. Känns som ett sug liksom. Tänker mig känslan som en festis när man suger upp de sista vätskan och förpackningen drar ihop sig. Svårt att förklara. Haha...

Svar på tråden BIM Mars 2017