Charlizee skrev 2017-03-08 11:45:59 följande:
Utslag på ÄL i måndags(och tisdag morgon) så troligtvis ÄL igår, så missar vi att ligga och somnar istället, gaaaah!! Försökte ta igen det imorse men kanske är för sent... har haft sex lör, sön, mån och imorse -alla dagar utom ÄL!! Nästan komiskt ju. Jag vet att spermierna kan leva ett par dagar men ger nästan upp denna månad ändå.
Har ätit Borago så blir fortsätta med de nästa månad -fick jätte starka utslag på ÄL Stickan
Kul att boragon gett dig så tydliga utslag, samma här! Såhär såg mitt ut igår och idag, undre idag så gissar äl är idag. Ni har täkt upp bra, dagarna före är de allra viktigaste eftersom det kan ta lite tid för spermierna att hitta dit. men känner igen känslan, även om man vet att man täkt upp bra så nojjar man ändå att det inte är tillräckligt.. vi fick till det söndag morgon, natten mellan mån och tis men inget igår då vi också somnade, sen ska vi försöka få till det idag, jag hoppas det ska kunna räcka. Igår känns som den optimalaste dagen då det borde varit dagen innan äl.. men men. Hur gör du med boragon? Jag har tagit två idag när äl troligtvis är, tar imorgon också för säkerhetsskull tror jag, väntar att FF sätter ut äl då slutar jag. Har du slutat?
Såhär var mina test igår och idag:
Hoppas på en dunderbra äl!!