BIM Mars 2017
Är det första barnet för er?
Har aldrig fått någon som helst antydan till något sträck förut. Jag hoppas innerligt att detta är en början till äl. ÄNTLIGEN!
missfall är tufft och det känns som en evighet när man väntar på svar, jag fick ett x efter mitt andra barn, jag fick som tur va tydliga tecken på att något var fel och fick åka in och ta tabletter för att avbryta den gradiviteten i vecka 6, 4 veckor efter blev jag gravid igen vilket resulterade i min dotter som idag är 7 år, detta blir vårt 5:e barn om det vill ta sig, har 4 kids i åldern 13,10,7,5....... vad är borago och varför tar man det?
Hej! Är hyfsat förväntansfull inför morgondagen. Är då på äl+9 och ska testa!
Ikväll har jag som träningsvärk i nedre buken. (Igen) Hoppas att det är ett symtom.
Bröstvårtorna började ömma lite idag med.. men jag får alltid ömma bröstet inför mens. Så det är ju inget säkert tecken dock. :-P
Buhuuuuu! Mensvärken som kom nu på kvällen är förmodligen just mensvärk. Brun flytning i trosan nu när jag ska gå och lägga mig. Gissar att mensen kommer imorgon, två dagar tidigt. Fan då... varför kunde det inte bara få funka den här gången... lite hopp återstår tills jag ser rött blod, men det är förmodligen helt kört.
Åh vad trist att läsa att så många fått mensen idag. Skickar stor kram till er tjejer och håller tummarna att ni alla får fina plus i april.
Här är det äl+4, brösten har börjat ömma lite mer och det känns positivt. Känner mig nervös inför imorgon, de gånger jag haft friska graviditeter har jag fått som ett "stick" äl+5 och rikliga lotionflytningar.. så känner jag inget då kommer jag tappa hoppet. Dumt och löjligt då jag vet att alla graviditeter är olika men för mig har det varit tydligt båda gångerna det gått bra.
Skulle precis skriva och fråga hur det går för min Borago-kompanjon
Jag är på äl +6/7 och har haft vita lotion flytningar sen ett par dagar... hoppas det är ett gott tecken!! Eftersom vi missade ÄL-dagen är jag inställd på april tråden
När tänkte du börja testa??
Ja vi hade sex alla fyra dagar innan ÄL och på morgonen dagen efter så hoppas det räcket vad häftigt att du blev gravid med sex 5 dagar innan!
Jag är för otålig för att vänta så blir nog test redan på onsdag på ÄL+8/9... är nog på tok för tidigt... hoppas så mycket!!
Hej allihop! Har följt denna tråd men inte kommenterat tidigare. Jag och min sambo har i ca 2,5 års tid försökt med barn nr 1 utan att lyckas. Jag köpte en clearblue fertilitetsmonitor för några månader sedan men fick aldrig resultatet maximal. Slutade använda den i tron om att vi inte kunde få barn.... I februari bytte jag batterier i monitorn och tänkte börja använda den igen. Fick ÄNTLIGEN resultatet maximal 4-5 mars. Enl min app P-tracker har jag bim 25 mars. Men imorse tog jag ett gravtest med monitorn och fick resultatet GRAVID!!!!
Jag är då alltså på ÄL +10 om jag inte räknar fel?
Ingen aning om när bim är, men ett positiv resultat är väl positivt?
Morgonens test... kan fortfarande ana en skugga.
Har aldrig gjort det förr när det inte blivit pos så jag blir både hoppfull och arg för att det inte visar mer/något haha. Äl+12 bim-1 idag.
Tempen sjönk rejält idag med så snart kommer nog mensen.... eller så bävar det implantationsdip. Den kan ju ske efter upp till 10-14 dagar efter Äl vad jag läst.