• Anonym (Förtvivlad)

    Lever utan sex

    Jag träffade min nuvarande fru för femton år sedan och redan första kvällen sög hon av mig! Hon flyttade till min stad och vi hade ett fantastiskt sexliv där vi gjorde det mesta. Vanilj, oralt, analt, wet, pegging, fist osv. Ibland fick tom jag fejka att jag kom, då hon skulle ha sex mitt i natten. Jag är duktig i sängen och hon var omättlig!

    Sedan vart hon gravid, och allt förändrades! Skulle det bli något av så hängde det helt på mig, men det kunde ofta bli nej vilket gjorde att jag lät bli i sex månader utan att hon gjorde minsta ansats till att vilja ha sex. Brakade loss i ett jättegräl, där hon lovade att det skulle bli förändring, men det vart på sin höjd 20% av vårt tidigare sexliv.

    Vi fick ett barn till (där jag VERKLIGEN berättade att det INTE får bli på samma sätt igen) och nu var det lite bättre. Jag förmådde henne till att prova sensuell massage av oss båda i Estland (vi var nakna men utan något happy end) med tillhörande ost, vin och egen jacussi. Samt att gå på Swingklubb (där vi bara tittade på andra, vi hade bara sex med varandra) båda sakerna gjorde henne otroligt upphetsad, men det krävdes massor av övertalning innan då hon har någon slags anti-sex inställning i grunden. Jag har föreslagit/köpt sexiga kläder, köpt vibratorer osv utan någon större entusiasm.

    Vi har gift oss (som hon ville), tagit hennes efternamn (som hon ville) och sedan har hon tjatat om ett tredje barn. Jag har vart skeptisk beroende på hur hon agerat tidigare (jag berättade att vårt förhållande inte klarar en till sexkris) men sa okej i oktober, men vi skulle vänta till efter nyår med "tillverkningen"! Överlycklig tar hon ut spiralen utan att fråga mig, vilket ledde till att vi inte skulle ha sex förrän efter nyår. Jag blev sne och tog tillbaka mitt bejakande, då jag enbart känner mig som en fröpåse. Hon vart jätteledsen och skulle verkligen skärpa sig. Sexet hankar sig fram, hon börjar med piller igen.

    Hela tiden är det jag som föreslår sex, med blandade svar. När jag sedan går med på ett tredje barn under förutsättning att det MÅSTE funka sexuellt lovas det vilt och brett! Efter att barnet (som givetvis älskar) är fött så blir hon än mer ointresserad. Hon ber mig att vänta, då hon inte känner sig ok där nere efter nedkomsten. Jag säger att det nu ligger på henne...

    Vi skaffar en båt och åker på en underbar seglats under en stor del av sommaren, jag är nära fysiskt, kramar, pussar och håller om men tar inget sexuellt initiativ, och det gör inte hon heller. Jag hinner fylla 50 och vi åker utomlands, får två lyxrum så jag och frun slipper våra äldsta barn i samma rum. Inget händer! Nu har det gått åtta månader utan sex och jag kokar över några dagar senare! Hon mjäkar med, säger åter igen att hon borde ta mer ansvar i frågan och ber att få ta initiativ igen. Det händer straxt innan jul, med samma ställning som det alltid vart de senaste tio åren.

    Thats it! 10 månader har gått, och vi gjorde det efter mitt senaste "utbrott"!

    Nu vart jag så förbannad så jag berättade att jag faktiskt överväger att träffa någon kvinna eller hetero par (något jag tagit upp tidigare ifall jag når gränsen)Gråter, jag står inte ut längre. Hon svarar utdraget att hon visst vill ha sex,men att det inte funnits något tillfälle!!! -På åtta plus två månader??

    Hur fan ska jag göra, jag älskar min fru, men jag tappar den sexuella kopplingen till henne, men jag vill inte leva utan sex, det är en av mina bästa energi-boosters! Nu är  jag helt anti, sitter inte nära henne, undviker all fysisk kontakt, pratar så lite jag kan med henne. Jag känner mig så sårad, olycklig och deprimerad!

    Hur kunde det bli såhär? Hjälp mig!
     

  • Svar på tråden Lever utan sex
  • Farfallos
    Anonym (J) skrev 2017-02-22 14:34:24 följande:
    Skillnaden med din liknelse är att din partner inte drabbas det minsta om du skiter i att käka entrecote för den kan käka entrecote ändå. Att ha sex är ju något man bara lovat endast ska ske exklusivt med varandra och då är det klart att det frestar på förhållandet rejält om den ena parten en dag inte längre har lust. Jag tycker man kan kräva av sin partner att vara helt ärlig i frågan och vilka framtidsutsikter ens gemensamma sexliv har. Sen kan den andra parten acceptera det, båda gå över till öppet förhållande eller gå vidare i livet utan varandra. Att leva på ett hopp om att ett för de flesta förhållande grundläggande behov ska börja fungera igen om andra parten vet att så inte kommer att ske är inte ärligt.
    Kärnan i min liknelse var själva lusten och inget annat. 
  • Anonym (Kåt man)

    Känner igen detta.

    Jag gick o gick o väntade på att det skulle vända efter barnen men det blev en hel del runkning, porrsurfning och var otrogen några gånger utan att hon vet och det ångrar jag inte det minsta.

    Min kärring behandlade mej som skit men om jag var ute ringde hon för att påminna mej att jag faktiskt är gift och då fick hon även skäll av sin bror om att låta mej vara ifred.

    Gör henne svartsjuk genom att hålla dej borta utan att säga var men se till att du har alibi för att varit på ett riktigt oskylldigt ställe med vittnen tex bowling hallen el annat. När hon väl konfronterar dej för otrohet låter du henne brisera och bara sist av allt berättar du om bowlinghallen. Känner en gammal vän som gjorde liknande mot sin fru och när det bevisades att hon totalt misstolkat blev hon snäll och mannen kunde nu börja vänster prassla utan att hon vågade klaga mer.

    Ta dej en älskarinna för det har hon förtjänat o även du och skulle det upptäcktas vet hon redan varför.

  • Anonym (Fyfan)
    Anonym (Kåt man) skrev 2017-03-24 02:59:08 följande:

    Känner igen detta.

    Jag gick o gick o väntade på att det skulle vända efter barnen men det blev en hel del runkning, porrsurfning och var otrogen några gånger utan att hon vet och det ångrar jag inte det minsta.

    Min kärring behandlade mej som skit men om jag var ute ringde hon för att påminna mej att jag faktiskt är gift och då fick hon även skäll av sin bror om att låta mej vara ifred.

    Gör henne svartsjuk genom att hålla dej borta utan att säga var men se till att du har alibi för att varit på ett riktigt oskylldigt ställe med vittnen tex bowling hallen el annat. När hon väl konfronterar dej för otrohet låter du henne brisera och bara sist av allt berättar du om bowlinghallen. Känner en gammal vän som gjorde liknande mot sin fru och när det bevisades att hon totalt misstolkat blev hon snäll och mannen kunde nu börja vänster prassla utan att hon vågade klaga mer.

    Ta dej en älskarinna för det har hon förtjänat o även du och skulle det upptäcktas vet hon redan varför.


    Men du kan väl inte mena allvar?!

    Hur gammal är du egentligen?

    Nä fyfan för otrogna svin.

    Om man inte klarar sig utan sex så finns det två alternativ.

    1. Prata om det med sin partner och försöka lösa det på något sätt som passar båda.

    2. Förklara att det inte funkar och göra slut.

    Det är inte svårare än så. Man kan inte både ha kakan och äta den.

    Skäms.
  • Anonym (Kåt man)
    Anonym (Fyfan) skrev 2017-03-24 06:17:06 följande:

    Men du kan väl inte mena allvar?!

    Hur gammal är du egentligen?

    Nä fyfan för otrogna svin.

    Om man inte klarar sig utan sex så finns det två alternativ.

    1. Prata om det med sin partner och försöka lösa det på något sätt som passar båda.

    2. Förklara att det inte funkar och göra slut.

    Det är inte svårare än så. Man kan inte både ha kakan och äta den.

    Skäms.


    Skäms inte det minsta och har stor erfarenhet av detta då jag levt i ett land där otrohet är vanligt och fått inse att det faktiskt finns vinn vinn situation för alla om det görs diskret och på rätt sätt. Men här är svenskar alldeles för blockerade för att ense.

    Dessutom har TS pratat med sin partner om o om resultatlöst. Orkar inte förklara detaljerna om otrohetens fördelar.
  • Anonym (Fyfan)

    Skämmas borde du absolut göra, och att du inte gör det bevisar bara din brist på respekt för din partner.

    Att dom gör så i andra länder.. vilka då? Där kvinnor är förtryckta i övrigt också menar du?

    Vi har kommit lite längre än så i Sverige.

    Om han nu har pratat med sin partner och det inte har gett resultat så får han väl lämna henne då, inte skaffa en till på sidan om.

  • Anonym (Fyfan)
    Anonym (Kåt man) skrev 2017-03-24 09:42:55 följande:

    Skäms inte det minsta och har stor erfarenhet av detta då jag levt i ett land där otrohet är vanligt och fått inse att det faktiskt finns vinn vinn situation för alla om det görs diskret och på rätt sätt. Men här är svenskar alldeles för blockerade för att ense.

    Dessutom har TS pratat med sin partner om o om resultatlöst. Orkar inte förklara detaljerna om otrohetens fördelar.


  • Anonym (Jag)

    Har levt hela mitt liv utan sex. Det är inte kul men man överlever.

  • Anonym (Hoot)

    Vad är det inte män fattar. Kvinnor är inte lika intresserade av sex som män, generellt. Kolla hundar. Hanhundar hoppar på så snart tillfälle finns. Honhundar meddelar när hon vill och hon vill när hon kan bli gravid. Ni är bara fröpåsar. Ni kanske tror annat pga vad som visas i porr och skrivs i medier och ibland tror kvinnor också det. Men faktum är att det enda männen behövs till är att befrukta en kvinna. Inget annat. Så ta din sexfrustation och gråt ut hos nån killkompis. Han kommer säkert förstå dig. Detta är ett allmänt problem för män och kvinnor (då ni tror att hot och tjat ska hjälpa.

  • Anonym (Hoot)
    Anonym (Ingen lust) skrev 2017-02-22 10:07:43 följande:

    Min fru gillar sex mycket och vi brukar ligga nästan varje dag. När hon däremot blir gravid tappar hon all lust och det pågår sedan tills kanske 9 månader efter att barnet är fött, ungefär när hon slutar amma. Då blir allt som vanligt igen, efter hand. Jag tror att det här är ett ganska vanligt problem som många har. Det är bara att lungt och kärleksfullt vänta in bättre tider!


    Kalla inte detta ett problem. Det är naturligt. Mannen måste dock fatta att hans behov är så långt ner på prioriteringslistan att de inte syns. Kanske alltid borde komma en faktaruta efter varje porrfilm om hur det verkliga livet funkar, så männen inte fortsätter vara så inkompetenta.
  • Anonym (Hoot)
    Anonym (Kåt man) skrev 2017-03-24 02:59:08 följande:

    Känner igen detta.

    Jag gick o gick o väntade på att det skulle vända efter barnen men det blev en hel del runkning, porrsurfning och var otrogen några gånger utan att hon vet och det ångrar jag inte det minsta.

    Min kärring behandlade mej som skit men om jag var ute ringde hon för att påminna mej att jag faktiskt är gift och då fick hon även skäll av sin bror om att låta mej vara ifred.

    Gör henne svartsjuk genom att hålla dej borta utan att säga var men se till att du har alibi för att varit på ett riktigt oskylldigt ställe med vittnen tex bowling hallen el annat. När hon väl konfronterar dej för otrohet låter du henne brisera och bara sist av allt berättar du om bowlinghallen. Känner en gammal vän som gjorde liknande mot sin fru och när det bevisades att hon totalt misstolkat blev hon snäll och mannen kunde nu börja vänster prassla utan att hon vågade klaga mer.

    Ta dej en älskarinna för det har hon förtjänat o även du och skulle det upptäcktas vet hon redan varför.


    Om du nu identifierar dig som kåt man. Varför skaffa barn och gifta sig? Vad har du missat?? Du är en loser och förtjänar ett liv utan sex som straff.
Svar på tråden Lever utan sex