• playsome

Kvinnor 40-50 hur ofta vill ni knulla?

Hej kvinnor!

Har en likadan tråd för oss män och i diskussionen den resulterade i kom frågan upp om hur det är för er.

Så frågan är alltså hur ofta du VILL, inte hur ofta ni får till det.

Helst vill vi ha svar från ungefär 40-50 år gamla och gärna med moget förhållande och barn.

Kommentera gärna hur du ser på situationen och vad som påverkar din lust mer eller mindre. Att han tar initiativet hela tiden, att han vill hela tiden, att han alltid städar, eller vad det nu kan vara just för dig.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor 40-50 hur ofta vill ni knulla?
  • Underhill
    Anonym (2 ggr) skrev 2017-09-07 12:24:41 följande:
    Ett par gånger per månad räcker bra för mig. Mannen har lust flera gånger i veckan, men accepterar att jag vill mera sällan.
    På vilket sätt känner du att han accepterar det? Verbalt och eller genom sitt sätt att agera/vara? Tycker det är intressant det där med olika lust i en relation. Kan ju finnas många olika orsaker/anledningar till det. Hur hanterar din partner sin egen lust tror du? Är det ditt behov av intimitet som styr helt känner du eller är det många andra faktorer som gör att din lust påverkas. Tid, ork osv.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Nina Kanin)

Typ varje dag under perfekta förhållanden.

• Anonym (2 ggr)
    Underhill skrev 2017-11-09 13:11:34 följande:
    På vilket sätt känner du att han accepterar det? Verbalt och eller genom sitt sätt att agera/vara? Tycker det är intressant det där med olika lust i en relation. Kan ju finnas många olika orsaker/anledningar till det. Hur hanterar din partner sin egen lust tror du? Är det ditt behov av intimitet som styr helt känner du eller är det många andra faktorer som gör att din lust påverkas. Tid, ork osv.
    Acceptansen visar sig genom att han tar initiativ sällan och att han snabbt drar sig tillbaks om jag inte är med på noterna. Han kanske föreslår att vi bara ligger nära och kramas i stället för att ha samlag.Det är klart att vi har pratat också, men det var mera i början när vi utforskade vårt samspel och upptäckte att det var stor skillnad i vår lust. 
  • Anonym (Alltid)

Är 47 år

Jobbigt kåt hela tiden, vill jämt

Har tyvärr en man som aldrig vill ha sex

Otroligt frustrerande... vill ha sex, närhet i massor

• Underhill
    Anonym (2 ggr) skrev 2017-11-09 14:38:26 följande:
    Acceptansen visar sig genom att han tar initiativ sällan och att han snabbt drar sig tillbaks om jag inte är med på noterna. Han kanske föreslår att vi bara ligger nära och kramas i stället för att ha samlag.Det är klart att vi har pratat också, men det var mera i början när vi utforskade vårt samspel och upptäckte att det var stor skillnad i vår lust. 
    Ok. Ungefär där jag är som är den med mer lust/behov. Tar nästan inga initiativ längre, lämnar det till min partner. Ingen idé att ens försöka känner jag. Sällan kul att bli avvisad eller få nobben när man är sugen :) Även jag har accepterat att lusten är olika, men vet inte om jag hanterar det speciellt bra...rättare sagt så "gillar jag läget" som det är nu och vem vet hur framtiden ser ut. Ligga nära och ge närhet bör givetvis finnas. För egen del tror jag det hade blivit mer av det om det varit lite mer intimitet. Försöker inte tänka så mycket på det, men visst är det trist.
    E vi överens så kör vi
  • härmund
    Anonym (Alltid) skrev 2017-11-09 14:45:45 följande:

Är 47 år

Du skulde bara vetat hur många virila unghingstar som finns klar för dig där ute  Flört
  • Anonym (2 ggr)
    Underhill skrev 2017-11-09 14:47:20 följande:
    Ok. Ungefär där jag är som är den med mer lust/behov. Tar nästan inga initiativ längre, lämnar det till min partner. Ingen idé att ens försöka känner jag. Sällan kul att bli avvisad eller få nobben när man är sugen :) Även jag har accepterat att lusten är olika, men vet inte om jag hanterar det speciellt bra...rättare sagt så "gillar jag läget" som det är nu och vem vet hur framtiden ser ut. Ligga nära och ge närhet bör givetvis finnas. För egen del tror jag det hade blivit mer av det om det varit lite mer intimitet. Försöker inte tänka så mycket på det, men visst är det trist.
    Är du mannen eller kvinnan? Hur gamla är ni?
  • Ben66
    Anonym (Alltid) skrev 2017-11-09 14:45:45 följande:

Är 47 år

Om din man har tappat lusten i sin medelålder kan du be honom kolla sitt testosteronvärde. Med ett tillskott av denna hormon blir vi kåta. Åtmindstone blev jag det.
  • Underhill
    Anonym (2 ggr) skrev 2017-11-09 14:52:47 följande:
    Är du mannen eller kvinnan? Hur gamla är ni?
    Man kring 40.
    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Kvinnor 40-50 hur ofta vill ni knulla?