Ivf mars 2017
Jag är på rd 9 med mensvärk precis likadant som mina tidigare 3 försök så tyvärr inte så hoppfull:(
Håller tummarna!
Jag är på rd 9 med mensvärk precis likadant som mina tidigare 3 försök så tyvärr inte så hoppfull:(
Hej!
Imorron ska vi förhoppningsvis stoppa in ett ägg ?
Hej!
Grattis till alla som plussat och till alla som ruvar!
Vi var och satte in ett finfint ägg igår. Jag fick ut 8 ägg, 7 var mogna, 5 blev befruktade, och 1 satte de in =) Resterande 4 odlar de vidare på, så får vi se om något hamnar i frysen. Vi har aldrig lyckats med det, men då har vi inte haft så många kvar =) Så nu hoppas vi bara. Började med de vidriga lutinusarna igår... blir ju sååå kladdigt!
Men nu är det "bara" att ruva på!
Kram på er! <3
Lycka till med ruvningen och kämpa på med lutinusen! Håller med dig de är verkligen vidriga.
Kramen
2 till frysen blev det :) och det var jättebra sa dom så de får man väl lita på :) hon sa att ca 50% av de befruktade "går inte vidare" från dag 1 och framåt. Så att ha 2st dag 5 tyckte hon va bra :) Så nu är det bara att vänta på nästkommande mens ca 5v tills vi får sätta in ett!
Fick samtal precis, av våra 9 ägg, inga hade överlevt till dag 3 (förutom en som inte såg bra ut men som kämpar fortfarande)...
Det kanske blir återföring om 3 dagar OM den orkar kämpar på. Läkaren verkade inte positiv..
Kan man får mer information, överhuvudtaget, vad som hände om befruktningen gick bra men att jag hade några omogna...
Jag vet inte, lite mer info vore nice...
Fruktansvärt tråkiga besked:(
Ja, infon är inte alltid den bästa..
Jag fick mens igår så inget av våra 2 embryon klarade sig:(
Hur ska man orka kämpa vidare?
Håller tummen för att ditt ägg är envist!
Nu har vi ett fint embryo i min uterus. Underbart! Vi får veta efter helgen om det blir några till frysen. Nu rubbar man då alltså. Härlig känsla! :)
Åh vad spännande. Då får ni ju veta snart. Håller alla tummar. Är det första ivf för er också? Sendrag törs jag inte säga faktiskt om ... har inte haft det jag iaf :/
Blev inga till frysen tyvärr... så nu hoppas vi på det lilla fröet i magen =)