• Anonym (Äckligt)

Trosor luktar kattpink

Jag har under en tid nu haft ett stort problem! Mina trosor luktar efter en stunds användning kattpink! Jag svettas ju såklart lite där nere, speciellt när jag jobbar... Har tvättat trosorna i 90 grader, testat köra dom med ättika i tvättmaskinen, testat köpa nya.. Alla börjar lukta samma. Det luktar mest fram vid ljumskarna. Inga flytningar som luktar... Vad fan är det för fel på mig?

• Svar på tråden Trosor luktar kattpink
  • Anonym (Svamp)

Svamp? Jag har haft svamp i ljumskarna. Det finns behandling på apoteket.

• Anonym (Äckligt)

Typ pevaryl?

Kliar ibland i ljumskarna men inte så fasligt.. Ingen rodnad eller liknande heller egentligen... Har kliat lite framtill på muffen om man så säger men trott det varit pga rakning?! Kan det vara svamp alltså?

• Anonym (Svamp)
    Anonym (Äckligt) skrev 2017-02-27 21:03:35 följande:

Typ pevaryl?

Kliar ibland i ljumskarna men inte så fasligt.. Ingen rodnad eller liknande heller egentligen... Har kliat lite framtill på muffen om man så säger men trott det varit pga rakning?! Kan det vara svamp alltså?

Ja definitivt! Prata med apoteket.
  • Anonym (Äckligt)

Men alltså luktar svamp verkligen illa? Alltid trott det varir luktfritt...

Är så jobbigt att behöva byta trosor flera ggr per dag för att det börjar lukta kattpiss efter en timme och så fort jag börjar svettas :(

• Anonym (LOL)

Haha jag har märkt senaste typ tre åren att jag börjat lukta "tant" i skrevet när jag svettas! Aldrig tänkt på det, men du har fan rätt - det luktar ju kattpink! Jag har bara tänkt att man blir äldre och att saker förändras, inte mer med det. Om jag ser till att tvätta ljumskar osv (inte själva snipperiet) med tvål regelbundet är det ändå rätt sällan det luktar illa.

• Anonym (Bb)

Bakteriel vaginos låter det som. Sök vård

• Anonym (&)
    Anonym (Bb) skrev 2017-02-27 22:21:43 följande:

Bakteriel vaginos låter det som. Sök vård

Då luktar man fisk
  • Anonym (Äckligt)

Ja, luktar inte fisk utan sur svett, eller kattpink! Blir ju fuktigt i trosorna (framöver) pga svetten. Kan man använda någon deo där kanske?

• Anonym (Kombo)

Du är rakad?

Svett och urinläckage kan få fram den doften. Bakterier har ju liksom fritt fram med värme och fukt. Och utan könshår så kan det lukta fort och mer.

• Anonym (Äckligt)

Har ingen urinläckage vad jag vet.. Och det är bara framtill det blir så.. Är rakad så är säkert därför jag märker av svetten mer.. Men som sagt, kan man använda någon typ av deo eller nått där?

Svar på tråden Trosor luktar kattpink