• Anonym (Äckligt)

Trosor luktar kattpink

Jag har under en tid nu haft ett stort problem! Mina trosor luktar efter en stunds användning kattpink! Jag svettas ju såklart lite där nere, speciellt när jag jobbar... Har tvättat trosorna i 90 grader, testat köra dom med ättika i tvättmaskinen, testat köpa nya.. Alla börjar lukta samma. Det luktar mest fram vid ljumskarna. Inga flytningar som luktar... Vad fan är det för fel på mig?

• Svar på tråden Trosor luktar kattpink
  • Anonym (h)

Ta och smörj med kokosolja i underlivet, har du svamp så försvinner det. Svettas du så tar det bort lukten.
    Lufta ofta och bara bomull i trosorna
    Ge det några dagar och fungerar det inte så gå till gyn.

• Anonym (&)
    Anonym (LOL) skrev 2017-03-01 07:36:35 följande:
    Du har uppenbarligen inte samma problem som jag och TS.
    Nä jag luktar inte illa o har aldrig gjort men mitt jobb ger mig erfarenhet o kunskap
  • Anonym (AA)
    Även om man torkar sig, sitter kvar osv finns det alltid urin kvar i urinröret och det sipprar ut när man rör sig, hostar eller anstränger sig. Även utan att ha problem med ansträngningsinkontinens mm. Och sen kommer det även flytningar.

Det här påtalade jag i en tråd för länge sen och jag blev så jädra sågad och ifrågasatt och nästan idiotförklarad med att det är fel på mig min snippa.
  • Anonym (LOL)
    Anonym (&) skrev 2017-03-01 09:25:05 följande:
    Nä jag luktar inte illa o har aldrig gjort men mitt jobb ger mig erfarenhet o kunskap
    Grattis.
  • Anonym (inte kokosolja)

En liten varning för kokosolja bara. Jag har aldrig haft problem med lukt från underlivet, men läste om att kokosolja kunde vara bra att använda efter rakning för att motverka irritation. Jag testade. Efter bara sådär en timme var min kille intresserad av min nyrakade *** och lade mig på köksbordet...hm...kände en härlig förväntan...sen drog han ner mina byxor och tog av trosorna och den avskyvärda lukt som då steg upp ända till mitt ansikte var inte att leka med. Han flydde och jag med - in i duschen. Haha...jag blev rädd att jag plötsligt drabbats av nån infektion, men det var bara kokosoljan som inte gick ihop med min kropp på nåt vis. Det luktade betydligt värre än såndär fisklukt som vissa personer kan få som luktar så starkt att man känner den som medmänniska...

• Anonym (h)
    Anonym (inte kokosolja) skrev 2017-03-01 09:47:29 följande:

En liten varning för kokosolja bara. Jag har aldrig haft problem med lukt från underlivet, men läste om att kokosolja kunde vara bra att använda efter rakning för att motverka irritation. Jag testade. Efter bara sådär en timme var min kille intresserad av min nyrakade *** och lade mig på köksbordet...hm...kände en härlig förväntan...sen drog han ner mina byxor och tog av trosorna och den avskyvärda lukt som då steg upp ända till mitt ansikte var inte att leka med. Han flydde och jag med - in i duschen. Haha...jag blev rädd att jag plötsligt drabbats av nån infektion, men det var bara kokosoljan som inte gick ihop med min kropp på nåt vis. Det luktade betydligt värre än såndär fisklukt som vissa personer kan få som luktar så starkt att man känner den som medmänniska...

Hahaha aj då.
  • Anonym (^_^)

Du har ingen mus utan en katt där nere?!

Man kan posta på ett forum...eller så kan man gå och få en professonell bedöming från en gynekolog. 

• Anonym (ax)

Jag märkte för ett par år sen att mina trosor luktade illa framtill, särskilt om de kommit i kontakt med fukt. Trodde till att börja med att det var trosorna som var gamla och kastade dem. Märkte snart att även nya kunde lukta och det var ingen trevlig doft. Kom på att det var svettlukt som verkligen stank och tog därför lite oparfymerad deo i ljumskarna och kunde direkt märka en skillnad. Allt eftersom jag tiden gått har jag märkt att svettlukten (om jag inte använder deo vill säga!) återkommer under mens och ägglossning, övrig tid märks inget. På en del av mina (två månader gamla) trosor kan jag se svettmärken på kanterna mot ljumskarna.

Hörde talas om deodoc för ett tag sen och läste på deras hemsida om svett och underliv - ett mycket vanligt problem - och rekommenderar att du läser där också.

Alla underlivslukter har inte inte med svamp eller BV att göra!

• Anonym (deodora)

Deodoc spray har väldigt god effekt på den svett som uppstår i ljumskarna. Finns massor med svettkörtlar där. Dyr spray, men effektiv.

• Anonym (LOL)
    Anonym (ax) skrev 2017-03-01 10:21:34 följande:

Jag märkte för ett par år sen att mina trosor luktade illa framtill, särskilt om de kommit i kontakt med fukt. Trodde till att börja med att det var trosorna som var gamla och kastade dem. Märkte snart att även nya kunde lukta och det var ingen trevlig doft. Kom på att det var svettlukt som verkligen stank och tog därför lite oparfymerad deo i ljumskarna och kunde direkt märka en skillnad. Allt eftersom jag tiden gått har jag märkt att svettlukten (om jag inte använder deo vill säga!) återkommer under mens och ägglossning, övrig tid märks inget. På en del av mina (två månader gamla) trosor kan jag se svettmärken på kanterna mot ljumskarna.

Hörde talas om deodoc för ett tag sen och läste på deras hemsida om svett och underliv - ett mycket vanligt problem - och rekommenderar att du läser där också.

Alla underlivslukter har inte inte med svamp eller BV att göra!

Hear hear
  • Anonym (M)
    Anonym (deodora) skrev 2017-03-01 10:43:05 följande:

Deodoc spray har väldigt god effekt på den svett som uppstår i ljumskarna. Finns massor med svettkörtlar där. Dyr spray, men effektiv.

Jag är god vän med en av grundarna av deodoc... det funkar lika bra att använda en parfymfri, väldigt mild vanlig deodorant.

Bara ett litet tips :)
Svar på tråden Trosor luktar kattpink